Brief van mijn ex.....

Brief van mijn ex..... 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Klimop krijg je echt niet meer uit een steenkorfmuur als de klimop eenmaal gaat groeien. Je trekt dan de muur aan gort.

    Wat ik zorgwekkender zou vinden is dat hij blijkbaar in de gaten houdt als jij aan het werk bent in de tuin. Het plaatsen van zo'n klein klimopje zou iedere buur ontgaan. Zeker als het achter een muur gebeurt.
  2. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef Clara
    Die steenkorven vind ik echt foeilelijk. Ik zou ook liever iets groens zien. Maar het is vooral in- en intriest dat je tot dit soort koude communicatie bent vervallen met een ex waar je toch ooit warme gevoelens voor hebt gehad. Hij eist aan alle kanten "zijn recht" op met het wetboek in de hand terwijl Jacqueline moreel onrecht is aangedaan binnen een relatie: gevoel van veiligheid, vertrouwen, etc. zijn enorm geschaad. Ze is beduveld van hier tot Tokyo. Zij kan nergens haar recht halen, wordt hier dagelijks mee geconfronteerd doordat hij naast haar blijft wonen en ik kan me zo voorstellen dat dit steekt, pijn doet, boos maakt, vooral omdat hij doet alsof dat allemaal maar normaal is. Een beetje coulance van zijn kant zou hem sieren. Een klimopje. Wat een lul. Smile


    +1
  3. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Wat een nare buur en wat een toon....
    Smile
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Het lijkt me hel om naast je ex te wonen. Zeker als hij je besodemieterd heeft. Ik zou echt gaan verhuizen.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Nu ik je foto zie, met het zicht op de tuin, herinner ik me weer dat hij het voor elkaar gekregen heeft een stuk van jouw tuin op te eisen. Het ziet er niet uit. Hij doet er niets mee.
    Jaqueline, of hij nu gelijk heeft of niet, hij is gevaarlijk; hij zal blijven zoeken om je gek te maken. Zorg dat je zo snel mogelijk verhuist.
    Ren.

  6. Ik kan niet verhuizen. Mijn vader met kanker en een bijna chronisch in een psychose woont aan de andere kant naast me.
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ik kan niet verhuizen. Mijn vader met kanker en een bijna chronisch in een psychose woont aan de andere kant naast me.

    Als je ervoor kiest voor iemand anders dan jezelf te kiezen dan blijf je slachtoffer.
  8. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ik kan niet verhuizen. Mijn vader met kanker en een bijna chronisch in een psychose woont aan de andere kant naast me.


    Daar zijn natuurlijk oplossingen voor. Het is maar net hoeveel jij nog kan incasseren. Want dit wordt niet beter. Ik had het wel geweten. Dit win je niet.
  9. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    O heerlijk dit , echt!
    We moeten Marc gewoon bedanken.
    Ik dacht dat ik gezeik had, dat ik rot zat, dat ik n ex had die moeilijk deed, and so on and so on.
    Maar het kan dus erger, pietluttiger en noem maar op.
    Ze zeggen wel eens: het gras is bij de buren groener" maar nu zie ik dat mijn gras effe wat groener is. Mooi man.
    Dus Marc, bedankt jongen. En zeik lekker verder, h?t geeft mij heel veel vreugd.
  10. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Het lijkt me dramatisch, een ex die naast je woont en gezien zijn manier van communiceren gaat het waarschijnlijk niet echt om enkel een klimopje maar is hij bezig om het jou ongemakkelijk te maken.

    Maar goed, ik zou de reeds gegeven adviezen hier ter harte nemen, met name:
    - allereerst: haal zijn naam hier weg (voegt niets toe en daarnaast - ongeacht wat hij gedaan heeft en hoe je over hem denkt - ook hij heeft recht op privacy);
    - haal dan toch die klimop maar weg (gezien het feit dat die dingen zo woekeren en hij er echt last van kan krijgen);
    - doe jezelf een plezier: ga op zoek naar een andere woning in de buurt van je vader maar zorg dat je niet meer naast je ex hoeft te wonen (want dit zal inderdaad vast niet het laatste zijn waar hij mee komt).
  11. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef EDDEPED
    O heerlijk dit , echt!
    We moeten Marc gewoon bedanken.
    Ik dacht dat ik gezeik had, dat ik rot zat, dat ik n ex had die moeilijk deed, and so on and so on.
    Maar het kan dus erger, pietluttiger en noem maar op.
    Ze zeggen wel eens: het gras is bij de buren groener" maar nu zie ik dat mijn gras effe wat groener is. Mooi man.
    Dus Marc, bedankt jongen. En zeik lekker verder, h?t geeft mij heel veel vreugd.


    Doe even normaal, dit is geen Eigenklep h?
  12. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    Ik zou het dus niet bij dat ene struikje houden, wel iets van de erfgenamen af plaatsen maar 4 erbij. En maar laten woekeren.
    Dat berichtje wat hij gestuurd heeft dat hij de vorige beschadigd heeft zou dus aanleiding zijn om hem aansprakelijk te stellen voor de geleden schade .

    Je kan stilte cre?ren door geluid te overstemmen met geluid!
Terug naar de lijst