Brief van mijn ex.....

Brief van mijn ex..... 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ex woont er helemaal niet. Is al 15 maanden aan het verbouwen,


    Ok?, maar je hebt wel last van hem, toch?

    Wat gaat hij doen na de verbouwing? Gaat hij er wonen of verkoopt hij de boel?
  2. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ik kan niet verhuizen. Mijn vader met kanker en een bijna chronisch in een psychose woont aan de andere kant naast me.

    Wat een spagaat Smile


    Haal die klimop weg.
    Schrijf je met spoed in voor een andere woning en houd je koppie erbij.
    Zorg goed voor jezelf, kinderen en je vader en ga verhuizen zodra het kan.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    mijn buren hebben ook een klimop. groeit als de neten en laat onuitwisbare sporen na op de gevel. een ramp van de eerste orde.

    ik denk als een klimop tussen en door een steenkorf muur groeit je deze nooit meer wegkrijgt. Dan moet je wel heel veel van klimop houden om daar blij van te worden.
  4. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    Ik kan me voorstellen dat je ex daar niet blij mee is. De klimop is een drama en berucht. Schijnbaar bij jou niet bekend of wel ? De ultieme wraak op je ex. Plaats een woeker klimpop tegen de schutting. Smile

  5. Het grootste deel van de klimop was er al toen de schutting geplaatst werd, staat er al tig jaar. Ik heb alleen de door hem vernielde plant vernieuwd.

  6. Zo was het toen hij het huis kocht. Hij heeft, met het plaatsen van dat lelik ding, zowel de klimop als mijn oorspronkelijke schutting vernield. Per ongeluk uiteraard. Dus die heb ik toen weggehaald, klimop gekortwiekt voor het levensvatbare deel.
    Plaatje
  7. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    Ok. Dus het is dan meer onkruid vergaat niet. Een sterke insteek.

    Het lijkt me wel heel erg moeilijk om naast elkaar te blijven wonen. Hoe ver wil je hier in gaan? Los van alle moeilijke leefomstandigheden er omheen van extra zorg e.d.?
  8. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    en op de foto staat dus gewoon een klimop, dus wat zeikt hij nou?

    Effe of topic: is er binnen OA niet iets van een knokploeg te organiseren om dit soort exen effe te gaan vertellen dat ze niet zo moeten zieken en zeiken?
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef EDDEPED
    en op de foto staat dus gewoon een klimop, dus wat zeikt hij nou?

    Effe of topic: is er binnen OA niet iets van een knokploeg te organiseren om dit soort exen effe te gaan vertellen dat ze niet zo moeten zieken en zeiken?


    organiseer es een uitje.... dan ervaar je dat je helemaal geen knokploeg nodig heeft voor het effect wat jij wil bereiken........
  10. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    Ik neem aan een grapje Ed(depet)
  11. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Peppie
    Ik neem aan een grapje Ed(depet)

    hoezo, ben jij zo'n vervelende ex dan?

  12. quote:
    Dit schreef Peppie
    Ok. Dus het is dan meer onkruid vergaat niet. Een sterke insteek.

    Het lijkt me wel heel erg moeilijk om naast elkaar te blijven wonen. Hoe ver wil je hier in gaan? Los van alle moeilijke leefomstandigheden er omheen van extra zorg e.d.?

    Ik negeer hem. Neem op geen enkele manier contact met hem op. Heb alles geblokkeerd voor hem, behalve dus mijn mail. Heb hem gezegd dat zodra hij, of zijn naasten want broerlief doet vrolijk mee, dreigementen of stomme mails stuurt, dit gelijk via alle kanalen publiek gemaakt wordt. Tot nu toe was dat voldoende.
    Mijn huis heeft zes maanden te koop gestaan. Toen heb ik het, om eerdergenoemde reden, uit de verkoop gehaald. Ook in de hoop dat hij zijn verstand gebruikt en zijn pand verkoopt of verhuurt. Dom misschien maar je moet keuzes maken soms.
Terug naar de lijst