opmerkingen

opmerkingen  

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Ik begrijp dat je een en ander al hebt gezien maar het gesprek nog niet hebt gehad.

    Wacht het gesprek even af en kijk hoe dat gaat.

    Reageren kan altijd later nog.
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nou dat dus idd, ik krijg hierdoor het gevoel het kennelijk niet goed te doen en het volgend jaar niet meer te kunnen oid.....

    Daarbij dat ik zo'n beoordeling heb qua AB onder mijn omstandigheden van het afgelopen jaar, zie ik als een prestatie......geeft ook direct aan waarom ik zo moe ben omdat ik al die ballen in de lucht wil houden. Smile

    Rustig aan, lees mijn eerdere post even.. je emotie zit hoog denk ik, maar even stap voor stap afpellen eerst om te kijken wat er echt aan de hand is (in arbeidsrechtelijke zin)
  3. Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:45:13 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
  4. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nou dat dus idd, ik krijg hierdoor het gevoel het kennelijk niet goed te doen en het volgend jaar niet meer te kunnen oid.....

    Daarbij dat ik zo'n beoordeling heb qua AB onder mijn omstandigheden van het afgelopen jaar, zie ik als een prestatie......geeft ook direct aan waarom ik zo moe ben omdat ik al die ballen in de lucht wil houden. Smile



    Ik heb ook altijd zo'n beoordeling. Nooit uitmuntend / goed, maar gewoon een degelijke beoordeling. En ze weten ook dat ik wel alles in de lucht weet te houden. (en soms moet er van bovenaf ingegrepen worden omdat ik steeds meer op me nam..)

    Maar werk er al bijna 20 jaar en heb al vele reorganisaties overleefd. Dus dan doe je toch iets goed.
  5. Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:45:28 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Fons69



    Ik heb ook altijd zo'n beoordeling. Nooit uitmuntend / goed, maar gewoon een degelijke beoordeling. En ze weten ook dat ik wel alles in de lucht weet te houden. (en soms moet er van bovenaf ingegrepen worden omdat ik steeds meer op me nam..)

    Maar werk er al bijna 20 jaar en heb al vele reorganisaties overleefd. Dus dan doe je toch iets goed.

    Ja.. of je vliegt er gewoon uit op afspiegeling..

    Iig, ik hoor het wel Bloemangie.. ga er iig zo open mogelijk in, want mss is het meer de toon en je eigen vermoeidheid, dan de daadwerkelijke inhoud die je nu raakt, dus vraag iig door wat er bedoeld wordt.. als je vindt dat je kan reageren; prima.. zo niet, dan meld je dat je er later op terugkomt, en dan hebben we het erover..
  7. Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:45:49 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
    Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:45:58 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
  8. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Succes morgen!!!
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Succes vandaag. Beetje goed geslapen?
  10. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Succes en sterkte naamgenote Smile
  11. Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:46:14 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
Terug naar de lijst