Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips

Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips 

Onderwerp van saskiamaria

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door saskiamaria zelf op 26 januari 2017 om 19:36:22

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K
    En vrouwen generaliserenSmile
    geloof mij nou, als vrouw in technische wereld, dit is niet gegeneraliseerd.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef saskiamaria
    De wasmachine doet alsof hij centrifugeert, maakt ook geluid, maar draait niet meer...😔


    quote:
    Dit schreef saskiamaria
    Ik heb hem even aangezet maar draait inderdaad helemaal niet meer...
    Bosch KingStar 1400 (Maxx 6kg staat er ook nog op).


    Hoe duidelijk wil je het hebben.
    Onderdelen kan je goedkoop bestellen bij europart.
    >>LINK<<

    Sommige mannen onderschatten structureel de kennis en kunde van vrouwen op deze site, zeker als het om 'technische' onderwerpen gaat. Een aantal heeft hier weer gereageerd. Ook al moeten ze eerst zelf googlen, maar beter weten zullen ze Smile
    Plaatje
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
  4. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Erna




    Hoe duidelijk wil je het hebben.
    Onderdelen kan je goedkoop bestellen bij europart.
    ...


    Ik vind die snaren best prijzig. Hebben ze niet goedkopere modelletjes bij de Action ofzo...
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Smile
    ja lach maar.

    Gister belde mijn dochter zwaar gepikeerd die tegen hetzelfde aanliep en met enige regelmaat jaag ik aqcuisiteurs de hoogste boom in als ze weer eens een verkeerde aanname doen en zich dan volledig en totaal vastlullen.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Erna


    Een aantal heeft hier weer gereageerd. Ook al moeten ze eerst zelf googlen, maar beter weten zullen ze Smile


    Je doelt zeker op mij?

    Volgens mij heb ik hier niet beweert dat ik het beter weet.

    W?l haak ik in op mogelijk een andere oorzaak..

    Daarnaast, afgaande op wat Bloem min of meer schreef (appeltje eitje, ff achterkant open schroeven en de riem eraf halen).. deed mij dat denken aan de keer dat ik ook wel dacht 'ff de plaat' erachter af schroeven om het contragewicht eruit te halen, zodat e.e.a wat lichter was tijdens verhuizing van flat 3 hoog achter. Dat viel mij tegen, kennelijk heeft mijn AEG e.e.a goed ingekapseld?

    Ik heb dus mijn spierballen laten werken en de machine in ??n geheel naar beneden weten te brengen. Smile

    Dus, ik was even nieuwsgierig en kwam op de filmpjes uit. Die deel ik hier alleen maar, wie weet heeft Saskia er iets aan. Beter mee verlegen (qua informatie) dan onverlegen, toch?

    ~~~~~~~~~~
    ~Tot slot, om dan toch ff de wijsneus uit te hangen.. Het centrifuge proces kent een aantal stappen. Immers, na het spoelen zal het aanwezige water toch weg moeten, niet dan?

    Kortom, de vraag naar welk moment de trommel nog draaide is gewoon relevant. Als de trommel gewoon normaal draaide maar de compjuter start het centrifugeproces niet op.. staat de trommel inderdaad stil.. maar of dat dan aan een gebroken/afgelopen riem ligt?

    Ik geef maar even een link, zodat duidelijk is dat ik niet uit 'mijn nek loop te lullen'. Smile
    >>LINK<<


    ~~~~~~~~

    Hoe is het nu, Saskia? Al wat verder gekomen?
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    (.)n met enige regelmaat jaag ik aqcuisiteurs de hoogste boom in als ze weer eens een verkeerde aanname doen en zich dan volledig en totaal vastlullen.


    Daar geniet je zeker van?
  8. Pinge
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pinge
    Het draadje voor wedstrijdjes vèr pissen is toch hier? >>LINK<<
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef SFR
    Daar geniet je zeker van?
    Met volle teugen.

    Mag ik de manager?
    - Nou, u kunt met mij praten
    Beheert u zijn agenda? (let op: foute vraag)
    - Waarom denkt u dat ik zijn agenda zou mogen beheren?
    stamel stamel ehhhhh

    U bent zijn secretaresse dat u zijn telefoon aanneemt? (let op: foute vraag)

    en daar zijn echt veel variaties op te bedenken.......
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Erna

    Hoe duidelijk wil je het hebben.

    Sommige mannen onderschatten structureel de kennis en kunde van vrouwen op deze site, zeker als het om 'technische' onderwerpen gaat. Een aantal heeft hier weer gereageerd. Ook al moeten ze eerst zelf googlen, maar beter weten zullen ze Smile

    Juist. Ze lijken te vergeten dat we hier op een site zitten met vrouwen die, al dan niet noodgedwongen, hun eigen shit oplossen als het op technische zaken aan komt. Het mannelijk ego lijkt dat niet te trekken op de 1 of andere manier Smile Het is geen schande hoor, dat vrouwen ook weten wat een aandrijfriem is en hoe je die moet vervangen.
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef scar

    en daar zijn echt veel variaties op te bedenken.......

    Oh zat. Ik werd twee jaar geleden uitgenodigd voor een seminar voor commercieel directeuren. Ik kwam binnen en de gastvrouw snelde me meteen tegemoet om me toe te fluisteren dat dit seminar niet bedoeld was voor secretaresses en assistenten en of mijn baas er zo aan kwam.

    Je snapt dat ik godsgruwelijk genoten heb van het gesprek dat volgde Smile
  12. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef scar
    Met volle teugen.

    Mag ik de manager?
    - Nou, u kunt met mij praten
    Beheert u zijn agenda? (let op: foute vraag)
    - Waarom denkt u dat ik zijn agenda zou mogen beheren?
    stamel stamel ehhhhh

    U bent zijn secretaresse dat u zijn telefoon aanneemt? (let op: foute vraag)

    en daar zijn echt veel variaties op te bedenken.......


    Ik vind dat ook altijd erg leuk. Veel mannen die vrouwen stereotiep behandelen. Alsof vrouwen alleen secretaresse, administratief medewerkster, verpleegster of juf zijn en slechts verstand van huishouden en kinderen opvoeden hebben.
Terug naar de lijst