Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips

Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips 

Onderwerp van saskiamaria

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door saskiamaria zelf op 26 januari 2017 om 19:36:22

Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef scar
    Met volle teugen.

    Mag ik de manager?
    - Nou, u kunt met mij praten
    Beheert u zijn agenda? (let op: foute vraag)
    - Waarom denkt u dat ik zijn agenda zou mogen beheren?
    stamel stamel ehhhhh

    U bent zijn secretaresse dat u zijn telefoon aanneemt? (let op: foute vraag)

    en daar zijn echt veel variaties op te bedenken.......


    ZIJN agenda?Smile
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ach ja, dat soort gesprekken kunnen het werk altijd ff aangenaam onderbreken voor degene die een beetje wil sarren.
    Uit het voorbeeld van Bloem blijkt alleen al wel dat dit sekse onafhankelijk kan zijn. Smile

    Enfin, de betreffende acquisiteur had, kennelijk, ff niet opgelet bij het lesonderwerp 'open vragen stellen'.. OF hoe je op internet bronnen raadpleegt zodat al bekend is wie de beslissers binnen een bedrijf zijn.. Smile
    25 jan '17 - 19:03:42 / 25 jan '17 - 19:31:23
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef SFR
    Smile

    Enfin, de betreffende acquisiteur had, kennelijk, ff niet opgelet bij het lesonderwerp 'open vragen stellen'.. OF hoe je op internet bronnen raadpleegt zodat al bekend is wie de beslissers binnen een bedrijf zijn.. Smile [/B]

    Ja dat is denk ik gewoon een slechte. Ik heb ze wel beter voorbereid aan de lijn gehad.
    Overigens nooit op de hierboven beschreven manieren met sekse vooroordelen te maken gehad. Terwijl ik tig jaar geleden bv op grote landelijke ict project met verder alleen mannen werkte en ook een team bestaande uit alleen mannen aanstuurde. Maar wellicht speelt het meer in de commerci?le sector dan bij (semi) overheid?
  4. quote:
    Dit schreef Solar

    Ja dat is denk ik gewoon een slechte. Ik heb ze wel beter voorbereid aan de lijn gehad.
    Overigens nooit op de hierboven beschreven manieren met sekse vooroordelen te maken gehad. Terwijl ik tig jaar geleden bv op grote landelijke ict project met verder alleen mannen werkte en ook een team bestaande uit alleen mannen aanstuurde. Maar wellicht speelt het meer in de commerci?le sector dan bij (semi) overheid?

    Denk het wel. Al bijna 25 jaar werkzaam in een echte mannenwereld maar nooit last gehad van vooroordelen.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Solar
    Maar wellicht speelt het meer in de commerci?le sector dan bij (semi) overheid?
    als vrouw in een technisch beroep heb ik altijd gemerkt dat ik harder moest lopen dan mijn mannelijke collegae. Ik had er alleen geen last van. Vind het wel komisch. Ze komen er vanzelf achter dat ik een taaie ben.

    Bij mijn huidige bedrijf onderschat ik eerder mezelf dan dat zij dat doen.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef SFR
    ]Enfin, de betreffende acquisiteur had, kennelijk, ff niet opgelet bij het lesonderwerp 'open vragen stellen'.. OF hoe je op internet bronnen raadpleegt zodat al bekend is wie de beslissers binnen een bedrijf zijn.. Smile
    het zijn geen incidenten hoor. Het gebeurt best vaak.
  7. Bericht van scar is op 25-01-2017 om 21:49:33 uur verwijderd door scar.

    Reden: Dubbel

     
  8. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Zou de wasmachine het alweer doen?
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef jellehl
    Zou de wasmachine het alweer doen?

    Heeft Saskia vast gefixt💪🏼 Ook die staat haar vrouw welSmile
  10. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Zou de wasmachine het alweer doen?


    Ik ga er vandaag mee aan de slag, gisteren te druk gehad. Jullie horen het nog!
  11. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria

    quote:
    Dit schreef Singa

    Heeft Saskia vast gefixt💪🏼 Ook die staat haar vrouw welSmile


    😘
  12. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria

    Hallo allemaal,

    Om te beginnen wil ik iedereen bedanken voor haar/zijn bijdrage(n) die ik (soms zeer geamuseerd) allemaal gelezen heb. Dank! 😘

    Ik heb de plaat van de machine geschroefd, het is niet de aandrijfriem, die zit er nog mooi strak omheen.
    Toch maar een monteur gebeld, omdat de machine een jaar of 8 oud is en er vaak mee gewassen is vermoedt hij dat de koolborstels versleten zijn. Dit kan hij repareren voor 105,- euro, inclusief voorrijkosten.
    Ik denk dat ik dat maar ga doen, zie er tegenop om het zelf te doen na het bekijken van de instructiefilmpjes op internet 😕.
    Want hoewel ik reuze creatief, handig en ook optimistisch ben denk ik dat ik dit beter aan iemand over kan laten die daar echt goed in is. Ieder z'n vak...

    Bedankt allemaal, jullie zijn 👍 TOP!
Terug naar de lijst