Buitenkraan

Buitenkraan 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Pascal
    Is er niemand die dat gratis wil doen... iets van we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar... Ik wil het best voor je doen.. waterleiding doorzagen t-stuk ertussen, tyleen naar buiten en een kraan plaatsen.. matriaal haal je zelf of we halen het samen en je zorgt dat er Radler 0,0 in huis is...

    Zo makkelijk kan het... of je maakt er een uitje van... Smile



    Smile
    Dit is toch de OA gedachte?
    Ik dacht hetzelfde, maar kan geen hulp aanbieden op dit gebied Smile
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Die-ene


    Voor 200 euro diverse offertes aanvragen ?
    Voor offerte maken zijn ze al 80- 100 euro kwijt

    Als ik een offerte moet maken en gaan kijken voor 200,- waar ook het materiaal bij in zit dan ga ik niet eens en je hebt gelijk ? 80,- ben je al kwijt alleen al wbt kijken en offerte maken en de reiskosten De prijs van Gert is laag . Een prijs op werkspot aanbieden door een bedrijf zonder te kijken kan niet en de gedeponeerde leveringsvoorwaarden komen dan al gauw op tafel Smile


    Ik zou het aanbod van Pascal snel aannemen en hopen dat hij in de kruipruimte past Smile
  3. Roger
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roger
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Ik heb geen buitenkraan in mijn achtertuin, wat ik vervelend vind. Daarbij was ik afgelopen jaar constant druk in de weer met een gieter.

    Nu zou ik graag een buitenkraan laten maken, voor mijn gemak. Weet iemand wat het ongeveer kost om een buitenkraan te laten leggen?


    Ik heb een goede loodgieter als buurman, zal ik vragen of hij een prijsopgave wil doen?
    Hij werkt netjes.
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Dit heb ik in het verleden ook weleens gehad......dan druppelde er vaak toch water over de vloed. Dat wil ik iig niet meer.

    Daarom wil ik nu gewoon een aansluiting buiten hebben.

    Als je iets zwaars (niet te zwaar natuurlijk) op de slang in de gootsteen legt lekt het water langs de slang in de gootsteen en niet meer op de vloer.
    Doekje erlangs werkt ook.

    Ik heb er geen zin in dit in mijn huurhuis aan te leggen dus doe het zo.
    De keren dat ik de slang aan mijn keukenkraan heb hangen zijn echt op 1 hand te te tellen.
    Dus voor mij werkt het prima zo.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Tegen het lekken leg ik de slang in een bocht in de sjoelbak.

    Smile fotootje ?
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Pascal
    Is er niemand die dat gratis wil doen... iets van we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar... Ik wil het best voor je doen.. waterleiding doorzagen t-stuk ertussen, tyleen naar buiten en een kraan plaatsen.. matriaal haal je zelf of we halen het samen en je zorgt dat er Radler 0,0 in huis is...

    Zo makkelijk kan het... of je maakt er een uitje van... Smile

    Smile
  7. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Pascal
    Is er niemand die dat gratis wil doen... iets van we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar... Ik wil het best voor je doen.. waterleiding doorzagen t-stuk ertussen, tyleen naar buiten en een kraan plaatsen.. matriaal haal je zelf of we halen het samen en je zorgt dat er Radler 0,0 in huis is...

    Zo makkelijk kan het... of je maakt er een uitje van... Smile

    Precies, zo heb ik het ook. Kost kraantje en als je goodsteen niet ver van raam zit ook niet zo veel aan leiding en je hebt er veel gemak van!
  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Pascal
    Is er niemand die dat gratis wil doen... iets van we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar... Ik wil het best voor je doen.. waterleiding doorzagen t-stuk ertussen, tyleen naar buiten en een kraan plaatsen.. matriaal haal je zelf of we halen het samen en je zorgt dat er Radler 0,0 in huis is...

    Zo makkelijk kan het... of je maakt er een uitje van... Smile


    Hey wat lief!! Smile

    Ik was even uit de lucht!

    Uiteraard maak ik graag gebruik van je aanbod! Dan haal ik Radler in huis en dan bied ik je ook nog een lunch of etentje aan voor de moeite!

    Ik dacht zelf eraan ergens in maart ivm de kou nu, maar als je dit voor mij zou willen doen, SUPER!!

    Oh en uiteraard wanneer het jou uitkomt!!Smile

  9. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Hey wat lief!!

    Ik was even uit de lucht!

    Uiteraard maak ik graag gebruik van je aanbod! Dan haal ik Radler in huis en dan bied ik je ook nog een lunch of etentje aan voor de moeite!

    Ik dacht zelf eraan ergens in maart ivm de kou nu, maar als je dit voor mij zou willen doen, SUPER!!



    Geen probleem, stuur tegen die tijd maar een pb, komen er wel uit met de datum... In mijn koophuis had ik hetzelfde gedaan... Op mijn balkon nu hoef ik geen kraan... SmileSmile
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Pascal


    Geen probleem, stuur tegen die tijd maar een pb, komen er wel uit met de datum... In mijn koophuis had ik hetzelfde gedaan... Op mijn balkon nu hoef ik geen kraan... SmileSmile


    Helemaal top! We houden even contact! Smile

    Op je balkon hoef je ook geen zwembad te vullen natuurlijk! Smile

    Ik ga nu snel mijn bed in, net thuis en morgen om 06.00 gaat de wekker weer!
  11. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Mooi al geregeld zie ik. Zag het wat laat
  12. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    en misschien bloeit er wel iets leuks op, het is bijna 14 februari Smile
Terug naar de lijst