Gezocht: accommodatie voor 1 nacht met hond

Gezocht: accommodatie voor 1 nacht met hond 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door kaatje zelf op 9 mei 2017 om 11:21:16

Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Wanneer wil je? Mss kan je gewoon in mijn huis. 20 min naar de kust. 20 min naar Amsterdam.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor het meedenken en het lieve aanbod (Mikky)! Ik heb nog even verder gespeurd en kwam toen bij een camping in Sint Maartenszee. Daar kunnen we 2 trekkershutjes huren voor een nachtje. 800 meter van het strand, dus die jongens vermaken zich wel. Nu duimen voor mooi weer Smile Ik vind het erg leuk dat ze dit nog even samen kunnen doen. Ik heb zoon gevraagd of hij niet alleen met B. ergens wilde kamperen, maar nee......
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Honden mogen gewoon op het strand in NH. In het seizoen volgens mij overdag aangelijnd.
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Honden mogen gewoon op het strand in NH. In het seizoen volgens mij overdag aangelijnd.

    Nog los tot mei. In het hoog seizoen soms op bepaalde delen van stranden ook nog los.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht Smile


    Even goed nakijken, o p een gegeven moment mogen ze niet meer overal op het strand. We gingen dan ergens bij julianadorp het strand ap
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    [i]Dit schreef kaatje Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht Smile

    Hangt er vanaf waar. Egmond kan je tot 10 uur smorgens met hond los op strand. In het hoogseizoen. IJmuiden bepaalde delen hele jaar door
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Bedankt voor het meedenken en het lieve aanbod (Mikky)! Ik heb nog even verder gespeurd en kwam toen bij een camping in Sint Maartenszee. Daar kunnen we 2 trekkershutjes huren voor een nachtje. 800 meter van het strand, dus die jongens vermaken zich wel. Nu duimen voor mooi weer Smile Ik vind het erg leuk dat ze dit nog even samen kunnen doen. Ik heb zoon gevraagd of hij niet alleen met B. ergens wilde kamperen, maar nee......


    Smile

    Leuk hoor en als het geen (zon/liggend) strandweer is kan je met de kinderen ook terecht bij de Goudvis. (of de hond mee mag weet ik zo niet.)

    >>LINK<<
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef SFR


    Smile

    Leuk hoor en als het geen (zon/liggend) strandweer is kan je met de kinderen ook terecht bij de Goudvis. (of de hond mee mag weet ik zo niet.)

    >>LINK<<

    De Goudvis, is niet echt iets voor pubers. Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Solar

    De Goudvis, is niet echt iets voor pubers. Smile


    Nee, misschien niet.. Maar ja, kan misschien wel passen bij een terugblik op de gezamenlijke tijd uit het verleden. Smile
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Solar

    Hangt er vanaf waar. Egmond kan je tot 10 uur smorgens met hond los op strand. In het hoogseizoen. IJmuiden bepaalde delen hele jaar door


    Sint Maartenszee.
  12. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    Veel plezier!
Terug naar de lijst