Haak- en brei- wol

Haak- en brei- wol 

Onderwerp van 000

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef Clara
    Leuk Carla-S! Vrolijk.

    Ik had een dekentje gefrobeld.


    Wauw! Schitterend voor een "beginner"
    Mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt.
  2. quote:
    Dit schreef Liek


    Wauw! Schitterend voor een "beginner"
    Mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt.


    Dank je. 😉 Fouten zat hoor. Smile

    Dit is het origineel, van you tube. Ik zoek morgen ff op hoe die heet want zit nu in de bios. Film begint zo.


    Solarium throw ofzo?
    Plaatje
  3. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Dit is weer helemaal hip.
    Toen ik kind was had ik al zin om de handwerkjuf met een hamer te slaan dus ik denk niet dat ik hier geschikt voor ben, maar vind het wel iets vredigs hebben.
  4. Bericht van Geanna is op 29-04-2017 om 23:39:54 uur verwijderd door Geanna.

    Reden: ....

     
  5. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef elly69
    Dit is weer helemaal hip.
    Toen ik kind was had ik al zin om de handwerkjuf met een hamer te slaan dus ik denk niet dat ik hier geschikt voor ben, maar vind het wel iets vredigs hebben.


    Ik was er op school ook heel slecht in.
  6. >>LINK<<

    Patroon voor Liek.

    Ik heb vroeger wel gebreid maar nooit gehaakt. Er zijn echt heel veel tutorials op you tube te vinden om het te leren, je wordt stap voor stap door het patroon genomen. Dit patroon heb ik gemaakt met simpele Zeeman bolletjes om eens uit te proberen of ik het leuk vind en ook kan. Ben nu dus op zoek naar het volgende project en de materialen. In de wolwinkel zou ik bijna 90 euro aan wol kwijt zijn voor de deken waar ik interesse voor heb nu. Daar kan ik hele mooie kant en klaar dekentjes voor kopen, dat is me te zot.

    Maar ik ben wel benieuwd wat Geanna te melden had dat niet.mocht blijven staan?!Smile
  7. Stylecraft dk vind ik fijn haken, meestal bij wolplein vandaan.
    Moet hoognodig weer eens wat maken.
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Ik ben begonnen aan het knopen van een wandkleed, nadat ik een grote deken heb gehaakt
    Mijn schouder vindt haken niet fijn maar ik handwerken wel
    Grappig hoeveel er nog in je geheugen zit aan knopen en steken
  9. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Stylecraft dk vind ik fijn haken, meestal bij wolplein vandaan.
    Moet hoognodig weer eens wat maken.


    Klopt dat is een fijn en betaalbaar garen.
    Ben niet zo van de acryl maar deze voelt zo zacht.
    Scheepjeswol heeft ook zo'n variant.
  10. quote:
    Dit schreef Anke
    Ik ben begonnen aan het knopen van een wandkleed, nadat ik een grote deken heb gehaakt
    Mijn schouder vindt haken niet fijn maar ik handwerken wel
    Grappig hoeveel er nog in je geheugen zit aan knopen en steken



    Een wandkleed knopen? Macrame?en? Wow. Dat is jaren 70 ten top. Foto?
    Smile
  11. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef Clara
    >>LINK<<

    Patroon voor Liek.

    Ik heb vroeger wel gebreid maar nooit gehaakt. Er zijn echt heel veel tutorials op you tube te vinden om het te leren, je wordt stap voor stap door het patroon genomen. Dit patroon heb ik gemaakt met simpele Zeeman bolletjes om eens uit te proberen of ik het leuk vind en ook kan. Ben nu dus op zoek naar het volgende project en de materialen. In de wolwinkel zou ik bijna 90 euro aan wol kwijt zijn voor de deken waar ik interesse voor heb nu. Daar kan ik hele mooie kant en klaar dekentjes voor kopen, dat is me te zot.

    Maar ik ben wel benieuwd wat Geanna te melden had dat niet.mocht blijven staan?!Smile


    Dank je voor het patroon. 90 euro is inderdaad veel geld en je kunt daar zeker mooie kant en klare massaproductie voor kopen. Handwerk daarentegen is onbetaalbaar Smile
  12. quote:
    Dit schreef Liek


    Dank je voor het patroon. 90 euro is inderdaad veel geld en je kunt daar zeker mooie kant en klare massaproductie voor kopen. Handwerk daarentegen is onbetaalbaar Smile



    Met die tips/merken die jullie noemen kom ik op de helft uit dus vragen was zeker een goed idee. Smile

    Ik denk dat ik tamelijk streng voor mezelf ben. Eerst maar iets doen cq bewijzen voor dat ik veel geld ergens aan uit "mag" geven.
Terug naar de lijst