Hoe krijg ik die balk weg?

Hoe krijg ik die balk weg? 

Onderwerp van EmC


Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 12 juli 2017 om 09:15:32

Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Boep

    Dat dacht dit stel 4 jaar geleden ook toen ze zoveel ge?nvesteerd hebben in een huurwoning. Smile


    ja, ze baalden er ook van maar de man moet vanwege zijn werk naar Brabant verkassen.
  2. Stoffel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Stoffel
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik zit straks even met dubbele huur.
    Moet de woning per 3 Augustus accepteren maar ik kan pas op zijn vroegst mijn woning de 17e opzeggen.
    Nou, ik zit dan dus met anderhalve huur das nog te overzien maar toch ook weer 350 euro aan kosten erbij daardoor.


    Misschien een leuke vakantiewoning voor iemand voor slechts 350 euro voor twee weken? Smile
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik zit straks even met dubbele huur.
    Moet de woning per 3 Augustus accepteren maar ik kan pas op zijn vroegst mijn woning de 17e opzeggen.
    Nou, ik zit dan dus met anderhalve huur das nog te overzien maar toch ook weer 350 euro aan kosten erbij daardoor.

    Irritant. Nou ja, Misschien krijg je nog borg terug?
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Lynda
    Daarom. Niks overnemen, Gewoon lekker rustig aan doen. De woningbouw moet het in bewoonbare staat verhuren,. Met keuken en douche .dan,zie je wel

    En als het op 3 augustus nog niet klaar is hoef je het ook niet per 3/8 te accepteren volgens mij.

    Ze moeten het wel helemaal 'af' opleveren.
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Misschien een leuke vakantiewoning voor iemand voor slechts 350 euro voor twee weken? Smile


    nee, want ik ben moe. Vind het fijn dat niet alles in 1 dag of 1 weekend hoeft.
    Ik moet hier nog zat doen en als ik 3 Augustus de sleutel heb kunnen anderen (OA-ers? Smile) iets in het nieuwe huis doen.
    Nee, ik betaal ook graag die 350 euro voor een beetje minder haast hoor!
    Dat had ik ingecalculeerd maar niet 2800 voor een overname waarvan je bijna niets zelf zou kiezen.
    Straks ook nog met een kale tuin want ze nemen de stenen + schutting mee.
    Komt een looppaadje van grijze tegels voor terug.
  6. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Cato

    En als het op 3 augustus nog niet klaar is hoef je het ook niet per 3/8 te accepteren volgens mij.

    Ze moeten het wel helemaal 'af' opleveren.


    Ik heb die man net bezig gezien met de vloer beneden. Die rost dat huis zo leeg hoor.
    Echte bouwvakker, dat is 3 Augustus echt wel af.
    Ik ga die app maken voor die vrouw. Zij is namelijk de baas. Hij durfde zich op geen enkel moment met het gesprek te bemoeien zelfs Smile
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik heb die man net bezig gezien met de vloer beneden. Die rost dat huis zo leeg hoor.
    Echte bouwvakker, dat is 3 Augustus echt wel af.
    Ik ga die app maken voor die vrouw. Zij is namelijk de baas. Hij durfde zich op geen enkel moment met het gesprek te bemoeien zelfs Smile

    Ik bedoel de woningbouw.
    Als zij alles eruit halen moet er verdomd snel een nieuwe keuken in en andere accesoires.

    Bij mij waren ze ook nog niet klaar op de aangegeven datum. Dus werd de acceptatiedatum later.
  8. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    VOlgens mij mag het bij ons niet eens overnaamkosten . dan heb je gewoon geluk als iemand een Luxe keuken in een woningbouw huis heeft . ik neem niet aan eigenlijk dat je de woning keukenloos mag achterlaten, en zonder douche mag achterlaten.. lijkt me dat de woningbouw dat niet gaat betalen.
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Lynda
    VOlgens mij mag het bij ons niet eens overnaamkosten . dan heb je gewoon geluk als iemand een Luxe keuken in een woningbouw huis heeft . ik neem niet aan eigenlijk dat je de woning keukenloos mag achterlaten, en zonder douche mag achterlaten.. lijkt me dat de woningbouw dat niet gaat betalen.

    Ze gaan het ook absoluut op de vertrekkende huurder verhalen.

    Overname kosten mag wel als het zaken zijn die je als huurder zelf aangebracht hebt.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Gefeliciteerd!
  11. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ze gaan het ook absoluut op de vertrekkende huurder verhalen.

    Overname kosten mag wel als het zaken zijn die je als huurder zelf aangebracht hebt.



    ja maar als je er een nieuwe keuken hebt ingezet mag je die er toch niet uithalen.
  12. Stoffel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Stoffel
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik moet hier nog zat doen en als ik 3 Augustus de sleutel heb kunnen anderen (OA-ers? Smile) iets in het nieuwe huis doen.



    Duidelijk! Ik zal even rondvragen hier binnen OA! Smile
Terug naar de lijst