Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis

Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis 

Onderwerp van Corien


Dit onderwerp is gesloten.
door Corien zelf op 12 augustus 2017 om 17:10:42

Terug naar de lijst
  1. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Een reep schilderstape op de tegels plakken. Aftekenen waar de gaten moeten en dan door tape boren op laag toerental met steen boor. Evt kies je er voor om in een voeg te boren dan is tape niet nodig. Dat gordijn zou ik ook niet zelf doen.


    Sowieso beter om in een voeg te boren....dan worden er geen tegels beschadigd...
  2. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    of tik in google afbeeldingen "gordijnrails" dan zie mss vanzelf oplossingen
    Plaatje
    23 jul '17 - 19:20:45 / 23 jul '17 - 19:49:54
  3. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Je vindt het zelf te riskant.... dat heb ik dus ook. Je kan beter een ongelukje hebben in je eigen huis dan in het huis van een ander. Sorry
  4. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Corien


    Sowieso beter om in een voeg te boren....dan worden er geen tegels beschadigd...


    Ten dele waar. Als je in een voeg boort, heb je kans dat de boor " kan slaan" op de ene tegel en daardoor scheurt.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Evert1963


    Ten dele waar. Als je in een voeg boort, heb je kans dat de boor " kan slaan" op de ene tegel en daardoor scheurt.

    Ja dat. En in de regel verplaats je een wc rol houder niet zo vaak.
  6. quote:
    Dit schreef Corien


    Sowieso beter om in een voeg te boren....dan worden er geen tegels beschadigd...

    En met een tegelboortje.
  7. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Die-ene
    of tik in google afbeeldingen "gordijnrails" dan zie mss vanzelf oplossingen


    Bedankt! Duidelijke, goede tips!
    Is het dan een rail of roede?
  8. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Marlies

    En met een tegelboortje.


    Ik wist niet eens dat dat bestaat...
  9. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Corien


    Bedankt! Duidelijke, goede tips!
    Is het dan een rail of roede?


    O, ik zie het, meerdere opties..
  10. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Marlies

    En met een tegelboortje.


    Ik heb niet eens een goede boormachine....tips?
    Mijn voorkeur gaat uit naar een accu schroefboormachine, maar daar kan ik niet mee in buitenmuren boren, toch?
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Corien


    Ik heb niet eens een goede boormachine....tips?
    Mijn voorkeur gaat uit naar een accu schroefboormachine, maar daar kan ik niet mee in buitenmuren boren, toch?

    Daar zijn de goedkopere exemplaren niet sterk genoeg voor. De accu machines van +100 euro kunnen dat meestal wel.

    Ik heb onlangs een schroef machientje gekocht voor dochter, bij de ikea vandaan. Werkt als een trein bij schroeven. Heb zelf een accu schroefboormachine die duurder was een minder fijn is (zwaar). Daarnaast en klop boormachine voor het zware werk. In beton van mijn plafonds en in een flat waar ik woonde had ik echt een boorhamer nodig. Deze huurde ik dan een dag voor alle gaten.
  12. Cruella
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cruella
    Koop iig g??n schroefmachine, (elke "buur" heeft er ws eentje liggen), maar kijk op Peerby.com.
    EmC, misschien staat hier ook wel een busje/ auto met trekhaak bij.
Terug naar de lijst