Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis

Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis 

Onderwerp van Corien


Dit onderwerp is gesloten.
door Corien zelf op 12 augustus 2017 om 17:10:42

Terug naar de lijst
  1. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    Iets lenen gaat wel lukken.
    Maar in mijn nieuwe badkamer, een rib uit mijn lijf, ga ik zelf niet boren...
    Een gaatje voor een schilderij lijkt me geen probleem.
    Evert, je wilde het risico toch niet nemen?
    Bedankt i.i.g. wel voor je aanbod!
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Corien
    Iets lenen gaat wel lukken.
    Maar in mijn nieuwe badkamer, een rib uit mijn lijf, ga ik zelf niet boren...
    Een gaatje voor een schilderij lijkt me geen probleem.
    Evert, je wilde het risico toch niet nemen?
    Bedankt i.i.g. wel voor je aanbod!

    Het is dus nog wel gelukt, zo snel iemand te vinden voor de nieuwe badkamer. Smile Maar had die niet meteen ook spiegel en toiletrolhouder kunnen ophangen? Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Corien
    Iets lenen gaat wel lukken.
    Maar in mijn nieuwe badkamer, een rib uit mijn lijf, ga ik zelf niet boren...
    Een gaatje voor een schilderij lijkt me geen probleem.
    Evert, je wilde het risico toch niet nemen?
    Bedankt i.i.g. wel voor je aanbod!

    Wat kan er mis gaan met een gaatje boren??? Ik zie het probleem niet. En anders is de Tesa plak spijker of schroef misschien iets. Geen gaatjes dan... >>LINK<<


    Link naar pagina praxis met info over de tesa producten: >>LINK<<
  4. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Boep

    Het is dus nog wel gelukt, zo snel iemand te vinden voor de nieuwe badkamer. Smile Maar had die niet meteen ook spiegel en toiletrolhouder kunnen ophangen? Smile


    Ja dat is gelukt! Zie foto's!
    Ik wilde geen standaardspiegel....was er dus nog niet uit.
    Nu wordt het een oude, zware teakspiegel...
    Ik heb hem een berichtje via Messenger gestuurd met het verzoek. Smile
    Plaatje
    Plaatje
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wat kan er mis gaan met een gaatje boren??? ]

    Ze durft het niet aan! Duidelijk genoeg toch?! Ik zou het ook niet doen, al zeggen 100 mensen dat ze het probleem niet zien.

    Ik vraag hierom trouwens nooit meer hulp in mn eigen kring. De laatste keer dat ik dat deed was de reactie: dat kan jij zelf wel.
    Smile Als ik het zelf zou kunnen vroeg ik niet he? Ik huur tegenwoordig voor bijna alles een klusser in. Smile
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Kijk eens of bij jou NEXTDOOR.nl actief is.
    Daar zijn mensen uit je buurt bij aangesloten en kun je allerlei vragen stellen of andere zaken regelen...lezen...buurtpreventie...
  7. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wat kan er mis gaan met een gaatje boren??? Ik zie het probleem niet.

    Er is niets mis mee...maar wel als je dat nog nooit gedaan hebt!

    En anders is de Tesa plak spijker of schroef misschien iets. Geen gaatjes dan... >>LINK<<


    Link naar pagina praxis met info over de tesa producten: >>LINK<<


    Bedankt!
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Corien


    Ja dat is gelukt! Zie foto's!
    Ik wilde geen standaardspiegel....was er dus nog niet uit.
    Nu wordt het een oude, zware teakspiegel...
    Ik heb hem een berichtje via Messenger gestuurd met het verzoek. Smile

    Mooi geworden! En echt mazzel dat je zo snel iemand kon krijgen. Lukt hier echt niet.
    Ja laat die man nog even een keer de puntjes op de i komen zetten. Zit ie in de buurt? Ze hebben vaak wel loze uurtjes hoor.
  9. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Boep

    Ze durft het niet aan! Duidelijk genoeg toch?! Ik zou het ook niet doen, al zeggen 100 mensen dat ze het probleem niet zien.

    Ik vraag hierom trouwens nooit meer hulp in mn eigen kring. De laatste keer dat ik dat deed was de reactie: dat kan jij zelf wel.
    Smile Als ik het zelf zou kunnen vroeg ik niet he? Ik huur tegenwoordig voor bijna alles een klusser in. Smile



    Hoe herkenbaar! Ik vraag bijna nooit om hulp....vindt dat nl. erg lastig. De enkele keer dat ik dat wel doe, krijg ik van familie en vrienden hetzelfde te horen...
  10. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien

    quote:
    Dit schreef Boep

    Mooi geworden! En echt mazzel dat je zo snel iemand kon krijgen. Lukt hier echt niet.
    Ja laat die man nog even een keer de puntjes op de i komen zetten. Zit ie in de buurt? Ze hebben vaak wel loze uurtjes hoor.



    Dankjewel!
    Ik heb helaas geen telefoonnummer van hem. Hij heeft nog niet gereageerd.
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Is er geen leuke oplossing te verzinnen om de wc-rol aan de radiator te hangen? Dan hoef je niet eens te boren.
    Of zo'n rekje neerzetten waar wc-rol aanhangt + de voorraad in kan?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat tesa spul is echt ideaal. Bij dochter op haar kamer mocht niet geboord worden in de muren, maar ze wilde wel wat ophangen aan de muren. Zo gefixt. En met verhuizen er zo weer af.

    Mocht je niemand vinden dan is dit wellicht de oplossing, ook voor de spiegel. Tape op de rol, wat voor spiegel ideaal zou zijn, is niet makkelijk te verwijderen. De klevende schroeven zijn wel te verwijderen en ideaal voor de wc rol houder.

    Succes!
Terug naar de lijst