OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL!

OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Herna
    Geniet

    Toon alleen de berichten van Herna
    Super leuk weer.... Smile

  2. Lieve mensen,

    Sinds de aankondiging van de kerstpakkettenactie hebben wij al een aantal nominaties ontvangen. Ook hebben wij al wat pb'tjes ontvangen van mensen die graag een handje willen helpen en/of een donatie willen doen. Hier zijn we heel blij mee! Smile

    Wij hopen dat er nog meer nominaties zullen volgen door mensen die vinden dat een mede-OA-er/ster wel een kerstpakket verdient, omdat:

    - hij/zij een moeilijk jaar heeft gehad en/of wel een hart onder de riem kan gebruiken
    - hij/zij het financieel niet echt ruim heeft.

    Ook hopen wij dat wij de groep vrijwilligers mogen uitbreiden met mensen die:

    - een kerstpakket willen bekostigen en maken
    - een kerstpakket willen bezorgen
    - een kerstpakket willen maken ?n bezorgen

    Mocht je dus een handje willen helpen, stuur ons dan een pb >>LINK<< en vermeld wat je zou kunnen/willen doen.

    Alle hulp is welkom!!

    Voor overige informatie: zie het startbericht van dit draadje.


    Hartelijke groet van de kerstvrouwen! SmileSmile
  3. De Sintactie kun je niet over het hoofd zien op OuderAlleen.nl. Maar de kerstactie is maar lastig te vinden. Hoe komt dat?
    Kan de actie een wat betere plek op de site krijgen?
  4. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Up!
  5. BOTERKOEKEN

    Ook dit jaar wil ik me weer inzetten voor de OuderAlleen kerstpakkettenactie.
    Er worden kerstpakketten geregeld en bezorgd bij mensen die een hart onder de riem verdienen. Omdat ze het niet breed hebben. Of omdat ze wel een heel zwaar jaar gehad hebben. Of om een andere reden.....
    In 2014 en 2015 was het een enorm succes.
    Wat ik ga doen? Ik ga weer mijn beroemde BOTERKOEKEN verkopen.
    Ik bak een heerlijke boterkoek voor je en daarvoor mag je ?5,- betalen.
    De opbrengst van deze actie maak ik over op het OA-tegoed van de OuderAlleen Kerstvrouw.
    Betaling kan bij voorkeur via OA-tegoed of op mijn bankrekening. 't Nummer daarvan kan ik je via een persoonlijk berichtje geven. Betaling graag v??r aflevering, doch uiterlijk 6 december. Dan weten de kerstvrouwen hoeveel er te besteden is.
    De boterkoek kun je bij mij thuis op komen halen ?f ik kan 'm voor je meenemen naar de Happy Christmasparty!
    Bestel je boterkoek niet via dit draadje, maar stuur me een persoonlijk berichtje via OA of -als je dat hebt- sms of whatsapp of e-mail.

  6. Even weer onder de aandacht,,,SmileSmile




    quote:
    Dit schreef OAkerstpakket
    Lieve mensen,

    Sinds de aankondiging van de kerstpakkettenactie hebben wij al een aantal nominaties ontvangen. Ook hebben wij al wat pb'tjes ontvangen van mensen die graag een handje willen helpen en/of een donatie willen doen. Hier zijn we heel blij mee! Smile

    Wij hopen dat er nog meer nominaties zullen volgen door mensen die vinden dat een mede-OA-er/ster wel een kerstpakket verdient, omdat:

    - hij/zij een moeilijk jaar heeft gehad en/of wel een hart onder de riem kan gebruiken
    - hij/zij het financieel niet echt ruim heeft.

    Ook hopen wij dat wij de groep vrijwilligers mogen uitbreiden met mensen die:

    - een kerstpakket willen bekostigen en maken
    - een kerstpakket willen bezorgen
    - een kerstpakket willen maken ?n bezorgen

    Mocht je dus een handje willen helpen, stuur ons dan een pb >>LINK<< en vermeld wat je zou kunnen/willen doen.

    Alle hulp is welkom!!

    Voor overige informatie: zie het startbericht van dit draadje.


    Hartelijke groet van de kerstvrouwen! SmileSmile

  7. En ja we hebben een mooi logo op de thuispagina,,,Smile
  8. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
  9. quote:
    Dit schreef OAkerstpakket
    En ja we hebben een mooi logo op de thuispagina,,,Smile

    Dan ga ik de oven vast voorverwarmen
  10. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    Wow, ik werd genomineerd!!
    Weet niet precies waarom en waarvoor - dat is ook het idee - maar ik ben de kerstvrouw die mij nomineerde (denk ik, dat het een vrouw is) heel dankbaar.
    Het is een welkom geschenk, met name om de gedachte erachter.
    Ontzettend lieve steun in de rug!
    Dank OA.

  11. quote:
    Dit schreef K2
    Wow, ik werd genomineerd!!
    Weet niet precies waarom en waarvoor - dat is ook het idee - maar ik ben de kerstvrouw die mij nomineerde (denk ik, dat het een vrouw is) heel dankbaar.
    Het is een welkom geschenk, met name om de gedachte erachter.
    Ontzettend lieve steun in de rug!
    Dank OA.


    Lieve K2,

    Iemand gunt jou inderdaad van harte een kerstpakket.
    Geef je nog wel even je adresgegevens via pb aan ons door? Anders is het zo lastig bezorgen SmileSmileSmile

  12. Lieve mensen,

    Wat hebben wij al ontzettend veel lieve mensen in deze actie die een ander iets gunnen, die een pakket aan het maken zijn (er kunnen nog wat makers bij) en/of die pakketten willen/gaan bezorgen.

    Hartverwarmend, we zijn dan ook erg ontroerd! Smile

    Er kan nog een beperkt aantal nominaties bij, het nomineren kan t/m vrijdag 8 december.

    Mocht je dus iemand kennen die lid is van OA, die het niet echt breed heeft of die - om welke reden dan ook - een zwaar jaar heeft gehad en die jij wel een OA kerstpakket gunt,
    stuur dan een pb naar OAkerstpakket, met:

    - de nickname van de genomineerde;
    - een korte motivatie waarin jij beschrijft waarom de genomineerde volgens jou een kerstpakket verdient.


    Hartelijke kerstgroet Smile
Terug naar de lijst