OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL!

OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Nooit verwacht dat iemand ons zou nomineren, er zijn altijd anderen die ik t meer zou gunnen dan mij omdat ze t ook niet zo makkelijk hebben gehad. En dan ben je zelf een van de genomineerde.

    Heel hartelijk dank aan de onbekende OA-er/ster voor dat je ons de moeite waard vond om te nomineren en voor de de ma(a)k(st)er heel erg bedankt voor de leuke spulletjes we zullen er samen van gaan genieten. Natturlijk ook voor alle die deze mooie actie mogelijk maken.
    Plaatje
    12 dec '17 - 14:46:50 / 12 dec '17 - 22:56:05
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat leuk!
  3. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Nooit verwacht dat iemand ons zou nomineren, er zijn altijd anderen die ik t meer zou gunnen dan mij omdat ze t ook niet zo makkelijk hebben gehad. En dan ben je zelf een van de genomineerde.

    Heel hartelijk dank aan de onbekende OA-er/ster voor dat je ons de moeite waard vond om te nomineren en voor de de ma(a)k(st)er heel erg bedankt voor de leuke spulletjes we zullen er samen van gaan genieten. Natturlijk ook voor alle die deze mooie actie mogelijk maken.

    En dat denk ik ook altijd maar, maar ben toch ook genomineerd...
    Was er wel beetje ondersteboven van dat iemand mij dat gunde. Zo lief....Heb al een afspraakje met de bezorger kunnen maken.
    Het is jou ook super gegunt!! Geniet er van!
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Saskieja

    En dat denk ik ook altijd maar, maar ben toch ook genomineerd...
    Was er wel beetje ondersteboven van dat iemand mij dat gunde. Zo lief....Heb al een afspraakje met de bezorger kunnen maken.
    Het is jou ook super gegunt!! Geniet er van!



    heb je dus gelijk een OA kerstpakketverzorger date.... jij boft dubbel dan Sas
  5. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    heb je dus gelijk een OA kerstpakketverzorger date.... jij boft dubbel dan Sas

    Ik ken deze hele lieve bezorgster. Jij ook....uit de oa kroeg Smile

  6. quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Nooit verwacht dat iemand ons zou nomineren, er zijn altijd anderen die ik t meer zou gunnen dan mij omdat ze t ook niet zo makkelijk hebben gehad. En dan ben je zelf een van de genomineerde.

    Heel hartelijk dank aan de onbekende OA-er/ster voor dat je ons de moeite waard vond om te nomineren en voor de de ma(a)k(st)er heel erg bedankt voor de leuke spulletjes we zullen er samen van gaan genieten. Natturlijk ook voor alle die deze mooie actie mogelijk maken.


    Het is je van harte gegund!

    Wij hebben je bedankje doorgegeven aan degene die jou genomineerd heeft en dit pakket gemaakt heeft

    Hartelijke groet Smile
  7. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Wat een feest toch allemaal weer!! En fijn dat de pakketten allemaal goed terecht komen...ook ik ben genomineerd ...nooit verwacht, maar heb ook een gezellige date met degene die het pakket komt brengen. En Saskia erbij....wordt het sowieso leuk!
    Het mooie van zoiets vind ik, dat het eigenlijk niet uitmaakt wat er in het pakket zit, maar dat er iemand aan je/mij gedacht heeft....

    Geniet er allemaal van en ook allemaal bedankt!
  8. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Wat een feest toch allemaal weer!! En fijn dat de pakketten allemaal goed terecht komen...ook ik ben genomineerd ...nooit verwacht, maar heb ook een gezellige date met degene die het pakket komt brengen. En Saskia erbij....wordt het sowieso leuk!
    Het mooie van zoiets vind ik, dat het eigenlijk niet uitmaakt wat er in het pakket zit, maar dat er iemand aan je/mij gedacht heeft....

    Geniet er allemaal van en ook allemaal bedankt!

    Ja gezellie!!! Zie ik je weer...joepieSmile
  9. Marjan9
    vasthouden is loslaten...

    Toon alleen de berichten van Marjan9
    Tja.... Ik ben eigenlijk niet echt actief meer op OA.
    Ik heb achter de schermen natuurlijk nog wel contacten, en ben altijd blij met de leuke en goede acties.
    Toen bleek dat ik zelf genomineerd was.......
    En vandaag een lieve bezorgster die het pakket kwam brengen.
    Lieve kerstvrouw/ kerstman, heel, heel hartelijk bedankt!
    Ik heb echt geen idee van wie en waarom, maar ik vind het echt superlief, en ben er heel erg blij mee.
    En wat een leuk pakket.
    Dankjewel!
    12 dec '17 - 19:56:49 / 12 dec '17 - 20:10:55
  10. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Wat leuk, Frank! Nou hebben we allemaal je adres Smile

    Geniet van het kerstpakket :)
  11. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Joy
    Wat leuk, Frank! Nou hebben we allemaal je adres Smile

    Geniet van het kerstpakket :)

    Whahaha....heeft ie niet in de gaten. Of t is een stille hintSmile
  12. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Saskieja

    Whahaha....heeft ie niet in de gaten. Of t is een stille hintSmile


    Oooh de postbode kent het al van buiten joy en sas
Terug naar de lijst