OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL!

OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    De bezorger zelf verrassen met een kerstpakket is een stunt op zich! Hartelijk bedankt, lieve ladies!!!

    En inderdaad fijn, die positiviteit - 't is al zo koud buiten, beetje warmte kan geen kwaad Smile
  2. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Joy
    De bezorger zelf verrassen met een kerstpakket is een stunt op zich! Hartelijk bedankt, lieve ladies!!!

    En inderdaad fijn, die positiviteit - 't is al zo koud buiten, beetje warmte kan geen kwaad Smile

    Smile
  3. quote:
    Dit schreef Joy
    De bezorger zelf verrassen met een kerstpakket is een stunt op zich! Hartelijk bedankt, lieve ladies!!!




    Oh.... dat is inderdaad best grappig. Smile

  4. Hier worden we helemaal blij van!

    Smile
  5. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy
    quote:
    Dit schreef saskiarobin
    De Sintactie kun je niet over het hoofd zien op OuderAlleen.nl. Maar de kerstactie is maar lastig te vinden. Hoe komt dat?
    Kan de actie een wat betere plek op de site krijgen?


    Je haalt mij de woorden uit de mond Saskia ! Vorige jaren heb ik dat ook al ergens geschreven, maar de Kerstactie blijft helaas onopvallend Smile

    Maar hoe dan ook, de blije reacties in dit draadje zijn weer super om te lezen Smile
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef BeHappy


    Je haalt mij de woorden uit de mond Saskia ! Vorige jaren heb ik dat ook al ergens geschreven, maar de Kerstactie blijft helaas onopvallend Smile

    Zie hem nu ook niet meer, maar het stond toch op dezelfde plek als de Sintactie?
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Cato

    Zie hem nu ook niet meer, maar het stond toch op dezelfde plek als de Sintactie?


    Pas na de Sintveiling heeft er een aankondiging gestaan. De kerstactie heeft geen aparte rubriek zoals de Sintveiling. En het heeft in de nieuwsbrief gestaan.
  8. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Pas na de Sintveiling heeft er een aankondiging gestaan. De kerstactie heeft geen aparte rubriek zoals de Sintveiling. En het heeft in de nieuwsbrief gestaan.


    Nieuwsbrief? ik heb nog nooit een nieuwsbrief gezien. Waar komen die brieven aan?
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Pas na de Sintveiling heeft er een aankondiging gestaan. De kerstactie heeft geen aparte rubriek zoals de Sintveiling. En het heeft in de nieuwsbrief gestaan.

    Maar dat is toch ook vrij logisch.
    Er is geen hele rubriek voor nodig omdat er niet zoals bij de Sintveiling allerlei draadjes zijn.

    Ik heb de Sintveiling net zo goed wel eens helemaal gemist, omdat ik niet regelmatig op de homepage kom.
    Misschien zou het een goed idee zijn als beide acties ook met een button worden aangekondigd bovenin ?mijn OA??
    Daar kom ik namelijk wel bijna dagelijks.

    Ook zou het wellicht handig zijn als de kersactie al eerder aangekondigd wordt.
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Mimi


    Nieuwsbrief? ik heb nog nooit een nieuwsbrief gezien. Waar komen die brieven aan?

    Bart verstuurt die per mail.
  11. quote:
    Dit schreef Mimi


    Nieuwsbrief? ik heb nog nooit een nieuwsbrief gezien. Waar komen die brieven aan?



    Op het email adres wat bij Bart bekend is. (Mijn oa, account, email - meen ik).
    Om je op de nieuwsbrief te abonneren zet je het juiste vinkje bij mijn oa, opties.
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Voor mij kwam de nominatie eveneens als een verrassing.
    Wat is het leuk, zeker tijdens toch wel barre tijden voor ons viertjes, zo?n prachtig pakket te mogen ontvangen Smile
    Ron, nogmaals dank voor het brengen! OA, degene die ons nomineerde(n), dankSmile
    Plaatje
Terug naar de lijst