OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL!

OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Leuk voor iedereen die een pakket heeft gekregen, top gedaan kerstvrouwenSmile
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ook hier stond gisteravond een lieve OAster met een hele leuke mand met allemasl lekkere dingen voor de deur.

    Wat ontzettend lief! En wat fijn dat jullie de kerstpakkettenactie hebben overgenomen.

    Fijne dagen Smile
  3. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Een briefje in de bus! Of ik even in mijn papier kliko wilde kijken.
    Dank je wel voor het heerlijke pakket!!!
  4. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Een briefje in de bus! Of ik even in mijn papier kliko wilde kijken.
    Dank je wel voor het heerlijke pakket!!!

    Haha das ook een manier heSmile
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Een briefje in de bus! Of ik even in mijn papier kliko wilde kijken.
    Dank je wel voor het heerlijke pakket!!!

    Haha! Geweldig!

    Wat fijn!Smile
  6. Bericht van OAkerstpakket is op 24-12-2017 om 23:28:08 uur verwijderd door OAkerstpakket.

    Reden: ......

     

  7. Een jaar geleden zijn wij met ons team de uitdaging aangegaan om de kerstpakkettenactie voort te zetten. We wisten niet heel goed waar we aan begonnen en wat het precies behelsde, maar werden daarin goed ge?nformeerd door iemand uit het 'oude' team. Zij bleef tijdens de gehele actie onze 'coach' en we zijn haar hier zeer dankbaar voor Smile

    Gisteren zijn de laatste kerstpakketten afgeleverd. In totaal hebben wij met deze actie 36 OA-leden en hun gezinnen blij kunnen maken.

    Dit alles hebben wij als organisatie zeker niet alleen gedaan, maar met de hulp van heel veel andere OA-ers (in totaal meer dan 40!!!) die zich elk op hun eigen manier hebben ingezet. Door iemand te nomineren, door een bedrag te doneren, door een pakket te maken of door een pakket te bezorgen, door mee te denken, door elkaar tips te geven, door andere acties in te zetten (Sintveiling, boterkoekenactie) ....

    En wat deze actie vooral bijzonder maakt is dat dit allemaal in anonimiteit is gebeurd. De ontvanger weet niet wie hem/haar heeft genomineerd of wie het pakket heeft gemaakt en dat maakt het juist zo leuk.

    We zijn als team tijdens de organisatie van deze actie overweldigd door de enorme hoeveelheid aan positieve reacties van alle kanten. Z? ontzettend veel mensen die een ander iets gunnen of een hart onder de riem willen steken. D?t is de kracht van OA! Smile

    We hebben dan ook als team besloten om deze actie ook volgend jaar weer voort te zetten Smile

    We willen iedereen die - op welke wijze dan ook - een steentje heeft bijgedragen heel hartelijk bedanken! Zonder jullie hulp was dit allemaal niet mogelijk geweest.

    Fijne Feestdagen gewenst en tot volgend jaar!
    De kerstvrouwen SmileSmile
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
  9. ilona-xxx
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilona-xxx
    Lieve OA Kerstvrouwen ,

    Wat ontzettend fijn dat jullie dit allemaal voor elkaar hebben gekregen. Dankzij jullie inzet , tijd en enthousiasme is het een zeer geslaagde actie geworden.

    Smile Smile Smile


    Thxx ladies
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Fantastisch gedaan en fijn dat jullie het stokje over hebben genomen! Dank!
  11. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Mooi geschreven, kerstvrouwen! Nu ook even bijkomen voor jullie, en geniet dus van de kerstdagen. Dank!
  12. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Lieve OA kerstvrouwen,
    Jullie enorm bedankt voor jullie inzet! Ook zonder jullie was dit nooit geluktSmile
    Iedereen die ik het vertel dat ik "zomaar" genomineerd was (want een ander heeft het altijd zwaarder en moeilijker haha) en dat iemand anders voor mij een pakket had gemaakt en weer een ander die kwam bezorgen ...reageert met WOW wat enorm lief en leuk!
    Ben nog steeds zeer dankbaarSmile
Terug naar de lijst