Ervaringen Telfort alles-in-1 glasvezel

Ervaringen Telfort alles-in-1 glasvezel 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zulke slechte verhalen over de Nederlandse energie maatschappij gehoord. Vriendin die zwaar gedupeerd werd door ze. Bij mij komt er nooit een product van hen in huis.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zulke slechte verhalen over de Nederlandse energie maatschappij gehoord. Vriendin die zwaar gedupeerd werd door ze. Bij mij komt er nooit een product van hen in huis.



    Ik heb uitmuntende ervaring met ze, zowel met energie als nu met tv en internet. Snelle accurate oplossingen, stukken beter dan KPN en T-Mobile.
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Een provider deugt als alles het doet.

    Ik heb zelf zeer slechte ervaringen met een rechtsvoorganger van Ziggo gehad. Ik kon alleen 's nachts internetten. Tig keer een monteur langs geweest. Moest soms thuisblijven, maar dan hoefde dat achteraf niet.
    Urenlang wachten aan de telefoon.

    Ik was bijna zover om in de auto te stappen om daar de voorpui eruit te rijden. Je kon ook niet zomaar weg bij je provider, want toen zat je er gewoon een jaar vast zat.

    Uiteindelijk bleek in het kastje buiten een zwakke stekker te zitten. Na veel zeuren heb ik een schadevergoeding gehad en ik was daar weg zodra dat mogelijk was.
  4. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Ik wilde afgelopen week overatappen vam Ziggo naar Telfort. Echter moeten ze bij Telfort een kabel trekken en bij Ziggo niet.

    Ik hrb met Ziggo gebeld en heb nu een zeeeeer aantrrkkelijk aanbod gekregen (een jaar lang voor ?20 per maand minder)

    Dus niet overgestapt
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef gadis
    Soms geen internet maar komt vrij weinig voor
    Vervelend is wel dat alles dan het niet doet .
    Geen tv internet en geen vaste telefoon


    Hmmm....Dat is wel jammer. Nu heb ik mediabox en router nog apart.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hmmm....Dat is wel jammer. Nu heb ik mediabox en router nog apart.

    Dat is bij telfort ook hoor. Ik denk dat ze bedoelt dat soms alles weg valt.

    Bij alle niet kabel providers kijk je tv via internet. Bij kabel providers gebruik je internet op het tv signaal.

    Ziggo zal tzt overigens ook het analoge signaal stoppen.

    Ik heb nauwelijks uitval meegemaakt. .
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik wilde afgelopen week overatappen vam Ziggo naar Telfort. Echter moeten ze bij Telfort een kabel trekken en bij Ziggo niet.

    Ik hrb met Ziggo gebeld en heb nu een zeeeeer aantrrkkelijk aanbod gekregen (een jaar lang voor ?20 per maand minder)

    Dus niet overgestapt


    Snap ik!
    Ik moet binnenkort eens gaan informeren welke providers er straks beschikbaar zijn in de nieuwe woonwijk. Wij zijn straks ??n van de eerste bewoners...
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb in onze nieuwbouwwijk indertijd gekozen voor Ziggo. Dat was sneller te leveren in de wijk dan de glasvezel. Uiteindelijk hebben mensen die glasvezel namen en tegelijk met mij er kwamen wonen 2-3 maanden moeten wachten op een werkende aansluiting. Ziggo deed het direct.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb in onze nieuwbouwwijk indertijd gekozen voor Ziggo. Dat was sneller te leveren in de wijk dan de glasvezel. Uiteindelijk hebben mensen die glasvezel namen en tegelijk met mij er kwamen wonen 2-3 maanden moeten wachten op een werkende aansluiting. Ziggo deed het direct.


    Ok?. Grote kans dat het hier dan toch weer Ziggo gaat worden, want zolang wachten dat kan natuurlijk niet Smile
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Nadeel vind ik van overstappen dat je met je mailadres zit,,
    Ik krijg veel mail via @home dat moet je voor die tijd allemaal overzetten
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dat is bij telfort ook hoor. Ik denk dat ze bedoelt dat soms alles weg valt.

    Bij alle niet kabel providers kijk je tv via internet. Bij kabel providers gebruik je internet op het tv signaal.

    Ziggo zal tzt overigens ook het analoge signaal stoppen.

    Ik heb nauwelijks uitval meegemaakt. .



    Dat is niet geheel waar, ik had geen kabel en ook geen tv via internet, gewoon via een.ontvanger via de lucht. Zijn er meer die nog zo werken.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Nadeel vind ik van overstappen dat je met je mailadres zit,,
    Ik krijg veel mail via @home dat moet je voor die tijd allemaal overzetten


    Daarom heb ik gmail, ik gebruik al zeker 10 jaar de mail van de provider niet.
Terug naar de lijst