Sim-only van Lebara of Simpel, goed idee?

Sim-only van Lebara of Simpel, goed idee? 

Onderwerp van Cato

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik heb nu ook via een Koningsdagaanbieding 5Gb en onbeperkt bellen voor ? 10
    Ook in het buitenland gaat het goed.
    Hoef nu nauwelijks op te letten of ik WIFI heb.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Probleem met die budget aanbieders is meestal het opzeggen. Aanmelden is bijna nooit een probleem.


    want? wat doen ze?
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ik lees dat Simpel op het T-mobile netwerk zit. Dat is in 2017 uitgeroepen tot het beste netwerk.
    Dus zou denken dat het goed is.
    Dekking is na te gaan op de site geloof ik.


    Ja tmobile is telefonie goed, internet wisselend.

    Dat simpel hetzelfde netwerk gebruikt, zou dat het ook net zo goed maken? Dat weet ik niet.
  4. sandy1975
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sandy1975
    Ik zit ook al jaar of 3 bij Simpel zonder problemen en mijn zoon ook.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    De ervaringen die ik hier lees vind ik wel.heftig
    >>LINK<<

    Hoge rekeningen en erg slechte klantenservice. Ik vind een nota van ?250 omdat iemand buiten de bundel.mbs gebruikt mega hoog
  6. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef Solar

    Simpel heeft dat ook. Bel al jaren via hen. is prima


    Mijn kinderen hebben een abonnement bij Simpel. EUR 7.50 voor 1 gb en 100 min bellen. Het prettige vind ik dat je een plafond kunt instellen. Dus nooit geen onverwachte kosten.

    Ik hoor mijn kinderen er nooit over mopperen. Behalve over de WifiSmile...maar dat heeft dan weer niets met het abonnement te maken van Simpel;-)
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    De ervaringen die ik hier lees vind ik wel.heftig
    >>LINK<<

    Hoge rekeningen en erg slechte klantenservice. Ik vind een nota van ?250 omdat iemand buiten de bundel.mbs gebruikt mega hoog

    tja dergelijke dingen kan je ook bij de andere providers lezen. zegt meer over deze klanten dan over simpel zelf
    buiten bundel bellen is nooit slim, dubbele kosten etc en als je veel buiten bundel belt krijg je dus hoge kosten . Zorg dat je een plafond instelt en dan kan t niet. . abbo ophogen en dan weer eerder dan aflooptermijn omlaag willen kan bij weinig/geen enkele provider...etc. niet onder indruk vd verhalen eerlijk gezegd. Mijn ervaringen zijn goed en blijkbaar van anderen op is ook
  8. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    Al jaren bij Simpel en zeer tevreden.

    Goedkoop, je kan een plafond instellen
    en een mooi overzicht in mijnsimpel.nl waarin je alles kan
    regelen.

    En als je regelmatig kijkt kan je ook tussentijd je abonnement
    verbeteren.
  9. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    hier ook tevreden over simpel

    1 G en 200 bel minuten onbeperkt SMS voor 5 euro

    Goed de aanbiedingen in de gaten houden. Youfone heeft ook leuke aanbiedingen, maar heb daar geen ervaring mee
  10. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Ik zit ook bij Simpel. 1gb data, onbeperkt bellen en sms'en voor ?10,00. Nooit problemen het bereik. Gewoon prima.
  11. bijvoorbeeld
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bijvoorbeeld
    Ik had gedurende 2 dagen na overstap geen mogelijkheid om te bellen of internetten. Was een ramp. Zeer slechte helpdesk. Het lag zgn aan KPN dekking. Bleek verkeerde nummer gekoppeld aan mijn sim, dat van een prepaynummer. Met *49# kon ik zien aan welk nummer ik vast zat. Zit nu bij tele2, want 5gb klinkt heel veel, maar ik ging me er naar gedragen, met als gevolg al na een week al geen data. Dan wordt het heel duur. Met tele2 helemaal geen zorgen meer. Alles onbeperkt genomen. Ook mijn vaste nummer via kpn kon ik opzeggen, want bij tele2 kan je die aan je 06-koppelen voor 7,50 per maand. Daarmee verdien ik de abokosten a 30 euro van tele2 weer terug.
  12. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Heb goede ervaring via deze site: beltegoed.nl ( Lycamobile )dan kun je veelal met korting opwaarderen bij diverse providers.
    Mijn dochter kan zo elke maand onbeperkt bellen voor ? 10,- ( dus geen gedoe met een limiet en je voorkomt dus dat ze erover heen gaat)
    en een aantal MB om als er geen Wifi in de buurt is toch even je apps te kunnen checken.
    Je zit niet aan een (duur ) abonnement vast.
    Vind het erg handig en ben tevreden ( dochter ook tevreden)Smile

    >>LINK<<
Terug naar de lijst