Sim-only van Lebara of Simpel, goed idee?

Sim-only van Lebara of Simpel, goed idee? 

Onderwerp van Cato

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    De ervaringen die ik hier lees vind ik wel.heftig
    >>LINK<<

    Hoge rekeningen en erg slechte klantenservice. Ik vind een nota van ?250 omdat iemand buiten de bundel.mbs gebruikt mega hoog

    Ik ga met 5GB niet zomaar buiten mijn bundel. Maak max 3 GB (zonder opletten) op en in vakanties als kids op mijn hotspot zitten af en toe iets meer.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ik ga met 5GB niet zomaar buiten mijn bundel. Maak max 3 GB (zonder opletten) op en in vakanties als kids op mijn hotspot zitten af en toe iets meer.


    Mbs verbruiken terwijl je niet jr telefoon gebruikt vind ik raar en dat je ook op de site nog het een en ander uit moet zetten in het buitenland.
    Bij mijzelf zou het wel goed gaan , bij mijn puber niet
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef sandy1975
    Ik zit ook al jaar of 3 bij Simpel zonder problemen en mijn zoon ook.

    Al meerdere jaren heb ik een Simpel abonnement.. Lekker goedkoop en prima.
  4. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ik lees dat Simpel op het T-mobile netwerk zit. Dat is in 2017 uitgeroepen tot het beste netwerk.
    Dus zou denken dat het goed is.
    Dekking is na te gaan op de site geloof ik.

    Ik heb hier midden op de veluwe juist wat mindere ervaringen (dateert al wel van een aantal jaren geleden, bij de scoutingvereniging hadden we daar geen dekking. Toch jammer als er wat gebeurd en je zit midden in het bos) met de dekking van t-mobile. Dus sindsdien het netwerk van KPN of Vodafone genomen. Heb nu hollandsnieuwe omdat de kosten buiten je bundel wat vriendelijker zijn t.o.v de overige.
  5. Asje
    I wanna feel....

    Toon alleen de berichten van Asje
    Net het abonnement bij Simpel afgesloten. Wilde het al een tijdje terug maar erg huiverig voor de slechte recensies en er maar vanaf gezien. Nu hier lezende en een leuke actie bij Simpel de eerste 6 maanden voor ?1 per maand maar overstag gegaanSmile
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Ik heb hier nog een Lebara sim kaart, predaid.
    Die heb ik nooit gebruikt, het proces om gewoon wat geld op die kaart te krijgen zodat hij in een telefoon gedaan en gebruikt kon worden was dusdanig debiel dat ik ervan af gezien heb.
    Ik heb een Vodafone kaart gekocht, geld erop storten kan meteen en dan is de kaart meteen te gebruiken.

    Dit dus al voorbeeld dat Lebara niet overall super is, en op sommige punten zelfs dramatisch slecht.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato

    quote:
    Dit schreef marinus

    Ik heb hier midden op de veluwe juist wat mindere ervaringen (dateert al wel van een aantal jaren geleden, bij de scoutingvereniging hadden we daar geen dekking. Toch jammer als er wat gebeurd en je zit midden in het bos) met de dekking van t-mobile. Dus sindsdien het netwerk van KPN of Vodafone genomen. Heb nu hollandsnieuwe omdat de kosten buiten je bundel wat vriendelijker zijn t.o.v de overige.

    Simpel zit op T-mobile en Lebara op KPN.

    Ik zie dat Lebara maandelijks opzegbaar zou moeten zijn. Dat vind in dan prettiger als ik ga proberen.
    Ben in juli vrij en nog niet op vakantie, misschien dan maar overgaan.
    Heb ik de minste last mocht ik toch even onbereikbaar zijn.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn zoon heeft nog een oud tweejarig simpel abo. Plafond ingesteld en kan niet over mb's heen. Heeft onb bellen. Bevalt goed, maar meer gb's zou hij erg fijn vinden Smile

    Dochter wilde niet meer en tweejarig contract en is even over gestapt naar Ben met abo. Kwam van Simpel en is moeiteloos overgestapt.
  9. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mijn zoon heeft nog een oud tweejarig simpel abo. Plafond ingesteld en kan niet over mb's heen. Heeft onb bellen. Bevalt goed, maar meer gb's zou hij erg fijn vinden Smile

    Dochter wilde niet meer en tweejarig contract en is even over gestapt naar Ben met abo. Kwam van Simpel en is moeiteloos overgestapt.

    Hij kan zijn bundel eenvoudig en goedkoop aanpassen bij Simpel
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Mijn zoon is overgestapt van HollandsNieuwe naar Simpel. Je kan je abbo telkens naar behoefte aanpassen, wat hij erg fijn vindt. Plafond instellen ook simpel. Je zou absoluut niet over je bundel heen hoeven te gaan.

    Zelf heb ik alles onbeperkt van T-Mobile.

    T-Mobile heeft een zeer goede dekking al zijn er wel plaatsen waar internet net iets minder is. Ik kwam van Vodafone en die vind ik dramatisch slechter qua dekking. Werktelefoon heeft wel Vodafone en daarmee heb ik veel vaker minder tot slecht bereik met internet. En dat gewoon in de Randstad.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef acda

    Hij kan zijn bundel eenvoudig en goedkoop aanpassen bij Simpel

    Niet naar een nieuw super goedkoop abo. Voor extra gb's moet je behoorlijk betalen. 6 maanden voor einde contract kan hij naar een nieuw abo overstappen. Kijken waar ze dan mee stunten.

    Hij heeft nu 1gb en onb bellen voor 10 euro. Wijzigen kan naar 5gb en 125min voor 12.50. Onb bellen kost 2.50 extra. Hij moet dan dus 5 euro bij betalen.
  12. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Hollandse Nieuwe nooit meer. Zoon heeft ongeveer een half jaar geen data gehad en hun helpdesk is volslagen onbereikbaar. Als je belt tel je af van 5 naar 1 wachtende voor u en na 1 ga je weer naar 5. Zonder ooit iemand aan de lijn te krijgen.
Terug naar de lijst