Overstappen energieleverancier

Overstappen energieleverancier 

Onderwerp van Sandra1202

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Idd, de NLE zwaait met goedkope tarieven, maar nemen in hun eigen berekeningen niet de vastrecht mee. Dat doen de vergelijkingssites wel, allemaal. Ook die leuke kortingen nemen ze mee en dan blijkt dat je met de korting eraf, ongeveer net zo veel betaalt als een maatschappij die geen korting geeft.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Idd, de NLE zwaait met goedkope tarieven, maar nemen in hun eigen berekeningen niet de vastrecht mee. Dat doen de vergelijkingssites wel, allemaal. Ook die leuke kortingen nemen ze mee en dan blijkt dat je met de korting eraf, ongeveer net zo veel betaalt als een maatschappij die geen korting geeft.


    Precies, consumentenbond adviseerde mij NLE.als hun goedkoopste Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Precies, consumentenbond adviseerde mij NLE.als hun goedkoopste Smile

    Ik ben echt blij voor je dat je tevreden bent met de NLE.
  4. Sandra1202
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sandra1202

    Ik heb toch gekozen voor Homestroom 1 jr vast.....volgend jaar zien wel weer verder
  5. Varekai
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Varekai
    Ik zit ook bij Greenchoice; in eerste instantie vooral vanwege de duurzaamheid.
    Met een abonnement op de fnv kreeg ik korting en dat scheelt een stuk, maar daar haal ik het abonnement van de fnv er niet uit Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sandra1202
    Ik heb toch gekozen voor Homestroom 1 jr vast.....volgend jaar zien wel weer verder

    Ik zit te kijken naar home stroom. Zij werken met greenchoice zag ik. Klopt het dat je tm 31/12/2019 aan ze vast zit? Ik ben vanaf 1/10 contract vrij en wil liever niet in de dure periode overstappen (dan heb ik nu nl 3 dure maanden langer = minder teruggave volgend jaar).
  7. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Ik durf niet over te stappen. Denk niet dat het nog goedkoper kan.
    Ik betaal 50? per maand aan elektra. We hebben geen gas.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik betaal minder, maar overstappen is wel lonend. Je moet wel overal hetzelfde verbruik invullen en niet gebruik maken van de schatting op basis van samenstelling en woning. Ik reken standaard met 4000 enkel tarief, mijn verbruik is rond de 3100. Die 4000 komt uit de tijd dat ik in mijn huis kwam wonen, werd toen zo achterlijk hoog ingezet. Maar geeft leuk wat geld terug. De maatschappij past overigens aan naar historisch verbruik. Ik zet dat dan weer omhoog.

    Zit nu bij greenchoice. Op basis van hun verlenging aanbod, kom ik op 70+ uit (voor 4000kWh). Bij home stroom op 62 bij zelfde greenchoice en verbruik. Das gauw 96 euro verdiend toch?
  9. Sandra1202
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sandra1202

    Ik zit ook nu nog bij Greenchoice en ga over op 02/11 en via Homestroom wat een collectief is kom ik weer bij Greenchoice.

    En ik heb een zeer hoog verbruik 7750 kwh en 3300 m3 gas. Volgend jaar gaan de kinders eruit en dan wordt het een heel ander verhaal.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Loopt je contract dan tot 31/12/2019, zo lees ik dat tenminste op hun site.

    Mennnn wat een verbruik! Smile
    Ik zat met 2 kinderen op nog geen 1000m? in mijn oude slecht ge?soleerde huis. Elektra altijd rond de 3000 geweest. Ik wil geloof ik niet weten wat jij aan energiekosten kwijt bent... Smile
  11. Sandra1202
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sandra1202

    Ik wacht het contract nog even af dan kan ik alles op mn gemak doorlezen heb dan nog 14 dagen om wel of niet mee in zee te gaan
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zonder korting is Nuon op dit moment voor mij de goedkoopste. Op basis van levertarief. En dan krijg ik volgend jaar ook nog een korting van 75 euro. Het is alleen niet groen... Smile Even met mezelf overleggen of ik dat ok? vind.

    Homestroom via independer levert minder voordeel dan rechtstreeks bij hen. Dus toch maar bij Homestroom aangemeld. Ik hou niet zo van kernenergie.
Terug naar de lijst