Lengte zoon

Lengte zoon 

Onderwerp van An-drea

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Margo

    Dat eerste weet ik niet. Waarom zou dat zijn?
    Maar ik ben op mijn 14e pas begonnen met groeiremmers, dus de leeftijd zou niet uit moeten maken. Verwachting was 1.92- 1.95 .. ik ben nu 1.83m



    Ze worden vervroegd in de pubertijd gebracht heb destijds eens begrepen. Of je tijdig bent of niet hangt dan dus af of een kind al in de pubertijd is of niet; dat is dus persoonsgebonden en niet leeftijdsgebonden.
    Tenminste..zo begreep ik het van de kinderarts toen.

    29 jul '19 - 14:49:42 / 29 jul '19 - 15:01:50
  2. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    Inderdaad foto van de handen en kunnen dat de groeischijven zien. Kunnen dan bekijken hoever/hoelang hij nog groeit.
  3. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ja, en de botleeftijd wordt bepaald.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef mamavan2
    Inderdaad foto van de handen en kunnen dat de groeischijven zien. Kunnen dan bekijken hoever/hoelang hij nog groeit.


    Volgens die foto zou dochter rond de 1,65 blijven. Inmiddels is ze op 1,78 uitgegroeid. Zo'n foto hoeft dus helemaal niets te zeggen. Ik zou daar dus niet van uitgaan.

    Ook de melding dat meisjes stoppen met groeien na hun 1e menstruatie kan ik uit 2e hand uit de wereld helpen. Of ze is de uitzondering die de regel bevestigd. Dat kan ook.
  5. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Nou ja. Gelukkig had de kinderarts van mijn zoon wel goed geschat.
    Ik was ook te laat, zoon was al in de pubertijd.


    Overigens heeft een vriend van ons wel een traject doorlopen om de groei te remmen; hij zou boven de 2.10 m worden en zijn broer was toen al boven de 2.00 m.
    Hij stelt dat ie het niet gedaan had als ie destijds beter geinformeerd geweest was over de gevolgen.
  6. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    Weet niet of hij al in z'n puberteit zit maar ik zou verwijzing naar de kinderarts vragen, kan tot 18 jaar
    Die kunnen testen doen en weten er veel van.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Dingetje

    Hij stelt dat ie het niet gedaan had als ie destijds beter geinformeerd geweest was over de gevolgen.


    Wat zijn die gevolgen dan?
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Volgens die foto zou dochter rond de 1,65 blijven. Inmiddels is ze op 1,78 uitgegroeid. Zo'n foto hoeft dus helemaal niets te zeggen. Ik zou daar dus niet van uitgaan.

    Ook de melding dat meisjes stoppen met groeien na hun 1e menstruatie kan ik uit 2e hand uit de wereld helpen. Of ze is de uitzondering die de regel bevestigd. Dat kan ook.


    Ze zeggen nog 2 jaar groei, zo'n 10cm na 1e menstruatie. Maar of dat klopt? Geen idee
  9. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef scar


    Wat zijn die gevolgen dan?



    Dat wilde hij niet vertellen. Te prive.

    Een enkele keer wordt iemand impotent. Dat weet ik dan toevallig wel. Onvruchtbaar worden kan ook.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Margo

    Dat eerste weet ik niet. Waarom zou dat zijn?
    Maar ik ben op mijn 14e pas begonnen met groeiremmers, dus de leeftijd zou niet uit moeten maken. Verwachting was 1.92- 1.95 .. ik ben nu 1.83m

    Je moet bij jongens (tenminste zo was het) heel veel spuiten om de groei iets te remmen.

    Mijn dochter haar groeischijven stonden op haar negende nog wagenwijd open. Daarnaast zaten wij al in het medische circuit. Ze heeft met relatief lage dosis de groei kunnen remmen en kreeg regelmatig handfoto's om het sluiten van de groeischijven te monitoren.

    Wij kenden een meisje waar ook laat gestart werd. Zij had een dubbele dosis van de eind dosis van mijn dochter. Ze had er heel erg last van.

    Maar goed, hier heeft TS niks aan. Smile
  11. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    >>LINK<<

    Jep bekend.
Terug naar de lijst