Stage en reiskosten

Stage en reiskosten 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Goed zo. En dan ook echt doen he. Probeer niet uit te stralen dat je het zielig vindt dat zoon lang onderweg is en laat thuis.



    Ben al aan het oefenen met mijn pokerface Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Hoezo te ver, mijn zus reed 40 km op haar brommer naar haar vriend, idd een uurtje rijden, maar ze deed het wel.


    Het zou ook wel kunnen. Al zou ik het in de winterperiode toch wat anders vinden, slecht verlichte weg. Maar dan komen daar ook de benzinekosten + aanschaf brommer bij. Dat gaat 'm niet worden, denk ik. Hij spaart (terecht) liever voor een auto....
    Dus, zoveel mogelijk met OV en indien geluk met auto....(waarbij hij dan echt wel aan de benzinekosten mag meebetalen)
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Morgen kan hij met een collega meerijden. Hij moet dan eerst 15 minuten naar carpoolplaats fietsen. Of ik 'm ff wilde brengen om 7.15 uur en 's avonds weer Wil ophalen....Gezien zijn houding en gedrag van de laatste tijd voel ik daar niks voor. Heb nu gezegd dat hij kan fietsen. Moet wel iets met dat schuldgevoel Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Waarom schuldgevoel, het is maar een kwartiertje fietsen, peanuts voor hem.


    Weet ik. Het is wel een lange dag. 6.50 uur weg, 20.30 uur thuis. Maar ja, hij kan ook 2 nachten (ja, het was zondag weer zover) stappen terwijl hij stage en werk had....En dan kan hij wel 45 minuten enkele reis fietsen Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Voel me toch ietwat bezwaard, zeker nu het allemaal uitloopt. Hij zit nog steeds op de stageplek en moet nog minstens 40 minuten met de auto en 15 minuten fietsen....
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Lieve Kaatje..

    Hij heeft dit zelf zo geregeld.....

    Laat het los


    Maar ik snap het wel een beetje


    I know....Dat moederhart, he?

    Er spelen wel meer dingen mee waardoor ik me iets standvastiger kan opstellen naar hem nu. Hij maakt het me beslist niet makkelijk de laatste tijd. Ben vanmorgen zelfs gaan speuren naar een kamer voor hem. Maar goed, dat is weer een ander verhaal...
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef maartje



    Daar heeft ie in het weekend ook geen probleem mee

    En is de 400 uur sneller bereiktSmile


    Klopt.

    Dat laatste ook, alleen maakt dat niet uit helaas. Hij moet tot eind mei door....
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Jacqueline



    Het is "maar" 15 minuten fietsen, he Smile




    Je hebt gelijk, hoor Smile

    Ben echt een watje....
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef kaatje


    Je hebt gelijk, hoor Smile

    Ben echt een watje....


    En het is wel een heel donker stuk waar hij fietsen moet. Hoop trouwens dat zijn fiets daar niet gejat is (begonnen mijn ouders net over Smile)
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Hij zal toch wel verlichting op zijn fiets hebben?


    Gelukkig had hij zondag een achterlichtje van mijn fiets gehaald.

    Hij is sinds halfuurtje thuis. 12 uur gewerkt zonder pauze. Overdag, behalve snel 1 boterham, niks kunnen eten. En het is al zo'n spijker....
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ik heb dat traject ook doorgemaakt dus herken het wel. Je mag me er altijd over appen hè...
    Speelt bij jou ook een stukje schuldgevoel mee? Dat je meer had willen doen een andere moeder had willen zijn oid?


    Ik app je van de week even
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Anke


    Kaatje, stop it!Smile

    Hij is geen 5 jaar meer
    Dat je uberhaupt accepteert dat hij t licht van jouw fiets haalt. Smile

    Echt je mag zoveel losser, niet omdat hij t je lastig maakt maar omdat je uit de symbiose mag. Gun ik je echt!


    Lampje van mijn fiets was met toestemming. Ik gebruik 'm zo weinig. Liever mijn verlichting dan aangereden...

    Uit die symbiose raken we langzamerhand steeds meer. Nu komen echter zijn 'eigenaardigheden' meer de boventoon voeren. Waarvan hij vindt dat anderen die maar moeten accepteren (lees: last van moeten hebben) Probleem van de ander als die last heeft van zoon. Hij is in staat om te zeggen: jammer dan....
Terug naar de lijst