Gran Canaria in januari

Gran Canaria in januari 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef soes
    Wat een goed idee van je om met dit saaie weer de zon op te zoeken! Alvast heel veel plezier!
    Wij gaan bijna iedere winter naar een canarisch eiland, heerlijk even bijtanken! Je bent er zo en wij hebben tot nu toe altijd lekker weer gehad. Let even op of het zwembad verwarmd is, dan kun je er zwemmen, maar het strand is ook altijd goed te doen. Alleen 's avonds koelt het af en het is vrij vroeg donker. Wij zijn alweer aan het aftellen!


    Zit er nog verschil qua weer in de eilanden? De een meer wind dan de ander?

  2. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Ga naar Robinson op Fuertaventura! Niet duur in januari en de luxe die jij wilt😉

    >>LINK<<
  3. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Zit er nog verschil qua weer in de eilanden? De een meer wind dan de ander?


    Meer aan welke kant van het/een eiland je bent.
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Voor puber is er niets te doen in Egypte behalve bij t zwembad zitten. In Egypte ook zeer beperkt verwarmde zwembaden. Mijn zoon was 2 toen ik daar was en vermaakte zich ook prima zonder zwembad
  5. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik ben nooit lastig gevallen in Egypte of andere landen. Vriendin waarmee ik op vakantie was had er wel een soort van last van. Zij ging er op vragen van mannen in. Waar is je man waar kom je vandaan. Interesse tonen als er dingen te koop aangeboden.

    Ik kom al sinds 20 jaar uit IJsland. Weten mensen meestal niets op terug te zeggen. Negeerene vervelend e vragen en kijk nooit naar zooi die wordt aangeboden.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Vrienden van mij zet net terug uit Egypte, duur resort maar toch allebei de helft van de vakantie op het toilet gezeten.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef MaNu
    Vrienden van mij zet net terug uit Egypte, duur resort maar toch allebei de helft van de vakantie op het toilet gezeten.


    Prijs van het resort zegt niets.
  8. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Prijs van het resort zegt niets.

    En dat is dus waarom je niet naar Egypte moet gaan. Al helemaal niet met een klein kindje.
  9. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Dan kan je nergens heen... Ben twee keer met zoon in Egypte geweest. De 1e keer was hij 1,5 jaar
  10. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Dan kan je nergens heen... Ben twee keer met zoon in Egypte geweest. De 1e keer was hij 1,5 jaar

    Jawel, daar waar het hygiënischer is. Buiten dat ik met de huidige situatie ook niet graag naar een moslimland zou gaan.
  11. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Dan kan je nergens heen...


    Jawel hoor, naar Eilat 🇮🇱. Been there, done that. Met een huurauto door de Negev ook een dagtocht naar Ein Gedi gemaakt (= paradijselijk mooi).

    Losse vlucht: >>LINK<<

    Eilat: >>LINK<<


    Ein Gedi: >>LINK<<

    (foto van die trip):
    Plaatje
    6 dec '19 - 07:02:26 / 6 dec '19 - 07:14:49
  12. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Ben ik ook geweest, is mooi. Soort Egypte maar dan met schoon water.
Terug naar de lijst