Sollicitatie

Sollicitatie 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik heb 100% score in de brieven die ik voor anderen schrijf, dwz gedurende de afgelopen pakweg 12 jaar is iedereen die ik hielp met een sollicitatiebrief uitgenodigd. Afgelopen maand de laatste nog.
    Oftewel: stuur maar door!
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    O nee, geen 100%, het is een paar jaar geleden bij en oaster niet gelukt. 95% dan, minimaal.
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik heb 100% score in de brieven die ik voor anderen schrijf, dwz gedurende de afgelopen pakweg 12 jaar is iedereen die ik hielp met een sollicitatiebrief uitgenodigd. Afgelopen maand de laatste nog.
    Oftewel: stuur maar door!

    Smile

    Geweldig! Dankjewel lieve Pat!

    Het gaat mij vooral om de stok achter de deur.
    Ik las m vandaag, en als ik geen actie onderneem ben ik het morgen vergeten.
    En nu heb ik dus 2 stokken Smile
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    In een bibliotheek!



    Leuk leuk,,,Smile Heel veel succes..!!
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    In een bibliotheek!


    Oh leuk,
    Ik was tot voor kort bijna 15 jaar vrijwilligster in de bieb. Ik werkte in een vestiging die bijna geheel draaide op circa 20 vrijwilligers.
    Naar info dagen / mogelijkheden voor vrijwilligers ben ik geweest, omdat ik toen nog geen baan had.
    Als je vragen hebt over achtergrond van bieb kan ik je wellicht wel helpen toelichten /verduidelijken.
    (denk ik). Smile
  6. Wat leuk Liesbeth. En wat een ommezwaai.
    Brief al geschreven?
  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik heb ook een vacature gezien maar 22 jaar niet gesolliciteerd. Wil je mij helpen?
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik begrijp dat het verhaal rondgaat dat ik hier geld voor vraag. Dat is dus niet zo.
    Het zou wat zijn, dat ik hier mijn hulp aanbied en dat ik daar dan achteraf een rekening voor zou sturen. Smile

    Ik heb ooit een keer een OA’ster geholpen met haar doctoraalscriptie. Daar ontving ik nog geen bosje bloemen voor en ook geen enkele credit, terwijl ik haar maanden terzijde had gestaan bij het structureren van de tekst.
    Sindsdien vraag ik wél geld voor scripties. Maar dat lijkt me vrij logisch.
  9. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik begrijp dat het verhaal rondgaat dat ik hier geld voor vraag. Dat is dus niet zo.
    Het zou wat zijn, dat ik hier mijn hulp aanbied en dat ik daar dan achteraf een rekening voor zou sturen. Smile

    Ik heb ooit een keer een OA’ster geholpen met haar doctoraalscriptie. Daar ontving ik nog geen bosje bloemen voor en ook geen enkele credit, terwijl ik haar maanden terzijde had gestaan bij het structureren van de tekst.
    Sindsdien vraag ik wél geld voor scripties. Maar dat lijkt me vrij logisch.



    Smile

    Mensen zijn raar. Het zijn meestal niet de slimste mensen die dat soort (toch eenvoudig) verifieerbare verhalen verzinnen. Smile

    En dat van die doctoraalscriptie, schaamteloos. Smile

    Hoe staat het ermee, Lizz? Brief af en baan gekregen? Smile
  10. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    Ik ben ook wel benieuwd ...


    Vandaag gehoord dat mijn functie vervalt per 1 oktober. Dit jaar is mijn jubilieum jaar, 25 jaar in dienst op 18 september. In 25 jaar niet gesolliciteerd. Ik moet het nog even laten zinken.
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Yvonne-
    Ik ben ook wel benieuwd ...


    Vandaag gehoord dat mijn functie vervalt per 1 oktober. Dit jaar is mijn jubilieum jaar, 25 jaar in dienst op 18 september. In 25 jaar niet gesolliciteerd. Ik moet het nog even laten zinken.



    He bah Smile
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Yvonne-
    Ik ben ook wel benieuwd ...


    Vandaag gehoord dat mijn functie vervalt per 1 oktober. Dit jaar is mijn jubilieum jaar, 25 jaar in dienst op 18 september. In 25 jaar niet gesolliciteerd. Ik moet het nog even laten zinken.



    Dat is balen, maar je kan het ook zien als nieuwe kans, dat werkt beterSmile
Terug naar de lijst