Sollicitatie 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Idd lullig
    foute aanname...s
    Moet ik rekening mee gaan houden, dat ik dit dus kan doen...
    Smile
    leermomentje...

  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Carlita


    Oh leuk,
    Ik was tot voor kort bijna 15 jaar vrijwilligster in de bieb. Ik werkte in een vestiging die bijna geheel draaide op circa 20 vrijwilligers.
    Naar info dagen / mogelijkheden voor vrijwilligers ben ik geweest, omdat ik toen nog geen baan had.
    Als je vragen hebt over achtergrond van bieb kan ik je wellicht wel helpen toelichten /verduidelijken.
    (denk ik). Smile

    Dankjewel!
    Geen idee of ik het nodig ga hebben.

    En ook de anderen in dit draadje bedankt voor jullie aanmoediging en interesse.
    Ik zag er als een berg tegenop om te beginnen, Patti heeft me zondag over de streep getrokken en vanaf dat moment lukte het, met horten en stoten. En hulp van Patti dus.
    Mijn CV is dankzij m’n dochter in een half uur compleet gerestyled, inclusief pasfoto, bullets en een drastische vereenvoudiging van overbodige details.
    Vanmiddag heb ik de sollicitatie verstuurd.

    Het gaat me al minder om de uitkomst, ook al wil ik er graag werken. Ik zie ineens ook andere mogelijkheden voorbij komen. Met de nieuwe basis van cv en brief die ik nu heb durf ik wel weer op meer te reageren.
    Zodra er iets concreet is dan laat ik het wel weten. Dat zal niet al deze week het geval zijn; Ik geef het de tijd.

  3. Cynthia9
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cynthia9
    Goed zo, Cool_Lizz! De eerste hobbel is genomen. En nu maar zien welke deuren het zal openen. Succes! 🍀
  4. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Yes! Goed gedaan! Smile
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef 00h
    Idd lullig
    foute aanname...s
    Moet ik rekening mee gaan houden, dat ik dit dus kan doen...
    Smile
    leermomentje...


    Ooh ik vind je heel stoer om het hier open en bloot te vertellen en het boetekleed hiervoor aan te trekken.
    Chapeau, want daar is veel lef voor nodig.
    En dat is dan misschien weer een leermoment voor anderen.
    Zouden er meer moeten durven doen.
    👍
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Dankjewel!
    Geen idee of ik het nodig ga hebben.

    En ook de anderen in dit draadje bedankt voor jullie aanmoediging en interesse.
    Ik zag er als een berg tegenop om te beginnen, Patti heeft me zondag over de streep getrokken en vanaf dat moment lukte het, met horten en stoten. En hulp van Patti dus.
    Mijn CV is dankzij m’n dochter in een half uur compleet gerestyled, inclusief pasfoto, bullets en een drastische vereenvoudiging van overbodige details.
    Vanmiddag heb ik de sollicitatie verstuurd.

    Het gaat me al minder om de uitkomst, ook al wil ik er graag werken. Ik zie ineens ook andere mogelijkheden voorbij komen. Met de nieuwe basis van cv en brief die ik nu heb durf ik wel weer op meer te reageren.
    Zodra er iets concreet is dan laat ik het wel weten. Dat zal niet al deze week het geval zijn; Ik geef het de tijd.



    Wat mooi dat het dit al voor je heeft opgeleverd.
    Ik ga voor je duimen.

    Succes 🍀
  7. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    quote:
    Dit schreef Erna

    Ooh ik vind je heel stoer om het hier open en bloot te vertellen en het boetekleed hiervoor aan te trekken.
    Chapeau, want daar is veel lef voor nodig.
    En dat is dan misschien weer een leermoment voor anderen.
    Zouden er meer moeten durven doen.
    👍


    Dat vind ik ook. 👍🏼
  8. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    Cool_Lizz.. goed om uit je comfort zone te stappen, hulp te vragen voor wat je nodig hebt. De eerste stappen zijn gezet en geven een aanzet tot nog meer mogelijkheden. Veel succes met solliciteren en alle andere kennis die je hiermee toch weer op doet! Ik hoop van harte dat er een nieuwe, leuke en inspiratievolle baan uit komt rollen! Go for it! 👍🏼
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Yvonne-
    Ik ben ook wel benieuwd ...


    Vandaag gehoord dat mijn functie vervalt per 1 oktober. Dit jaar is mijn jubilieum jaar, 25 jaar in dienst op 18 september. In 25 jaar niet gesolliciteerd. Ik moet het nog even laten zinken.


    Pfffff waardeloos, ongeveer hetzelfde is mij vorig jaar overkomen( was helemaal de weg kwiet zeg maar ).
    19 jaar niet gesolliciteerd, CV maken had ik nog nooit gedaan en met vallen en opstaan is het me gelukt
    Linkedin werkt perfect, connecten en kijken, als je vragen hebt?

    Succes
  10. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Pfffff waardeloos, ongeveer hetzelfde is mij vorig jaar overkomen( was helemaal de weg kwiet zeg maar ).
    19 jaar niet gesolliciteerd, CV maken had ik nog nooit gedaan en met vallen en opstaan is het me gelukt
    Linkedin werkt perfect, connecten en kijken, als je vragen hebt?

    Succes

    Mijn manager en collega's zijn super lief...ook hr...die willen mij helpen met mijn LinkedIn en Cv...

    En...híer nu ook hoor...helemaal van het padje af...
  11. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Yvonne-

    Mijn manager en collega's zijn super lief...ook hr...die willen mij helpen met mijn LinkedIn en Cv...

    En...híer nu ook hoor...helemaal van het padje af...


    Dat 1e is fijn, succes !

    Voor het 2e geef ik je een knuffel Smile
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Erna


    Wat mooi dat het dit al voor je heeft opgeleverd.
    Ik ga voor je duimen.

    Succes 🍀

    Dankjewel!
Terug naar de lijst