Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Consumentenbond heeft eind 2019 een test gedaan, ook robots van €100 getest. Iemand die lid is en de uitslag weet? Bv beste koop en beste uit de test



    Geen lid van de Consumentenbond, maar vond wel dit artikel. Hierin staat dat iRobot Roomba 671 het beste uit de test kwam.

    >>LINK<<
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef twelve



    Geen lid van de Consumentenbond, maar vond wel dit artikel. Hierin staat dat iRobot Roomba 671 het beste uit de test kwam.

    >>LINK<<

    Jep voorheen was het de Roomba 650 die als beste uit test kwam,maar die is volgens mij niet meer verkrijgbaar.
    De E5 die in het artikel ook genoemd wordt, als nog beter maar 2x zo duur is in aanbieding bij coolblue
    >>LINK<<

    Prijsverschil is daardoor aanzienlijk kleiner
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

    quote:
    Dit schreef twelve



    Geen lid van de Consumentenbond, maar vond wel dit artikel. Hierin staat dat iRobot Roomba 671 het beste uit de test kwam.

    >>LINK<<

    Ben bezig via marktplaats...dan heb ik een goede voor een mooie prijs. Stel dat de accu vervangen moet, is dat nog geen probleem.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ben bezig via marktplaats...dan heb ik een goede voor een mooie prijs. Stel dat de accu vervangen moet, is dat nog geen probleem.

    Wel draaiend bekijken.
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wel draaiend bekijken.

    Yesss
  6. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Kwam deze afgeprijsde tegen.. iemand bekend ermee
    Plaatje
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Toen mijne ineens onverklaarbaar dood was (ondersteuning lg repte niet over dode batterij) overwoog ik deze te kopen. Gelukkig was ik eigenwijs en kocht ik een nieuwe batterij en dus doet Mr Hombot weer wat ie moet doen.
  8. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    @Dayenne.. die medion. Is die oke?

    nu 70 euro nl.



    >>LINK<<
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    @Dayenne.. die medion. Is die oke?

    nu 70 euro nl.

    Ik heb m niet getest natuurlijk, maar wilde deze dan proberen. Review op bol lijkt oké.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb m niet getest natuurlijk, maar wilde deze dan proberen. Review op bol lijkt oké.


    Reviews voor de zwarte >>LINK<<
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hou er rekening mee dat een laadstation een meter vrij zicht heeft zodat ie m terug kan vinden (geldt voor elke robot die zelf terugkeert). Daarnaast dus snoeren wegwerken en touwtjes. Ook met mijn hombot moet ik m af en toe opzoeken. Hij is dan vast gelopen op een obstakel en blijft dan staan. Mijn huidige stoelen met u-frame poten is een dingetje. Mijn vorige stoelen was niks mee aan de hand.
  12. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    klinkt allemaal goed.. voor 70 euro hoef ik me er dan geen buil aan te vallen... ik ga deze maar eens halen denk ik..


    >>LINK<<
    24 jan '20 - 15:14:14 / 24 jan '20 - 15:28:58
Terug naar de lijst