Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Eerste keer goed opladen. Beter voor de batterij. Morgen de eerste keer laten zuigen. Virtuele muur is handig! Dat heb ik niet.


    Ik heb zo'n Medion, de versie met dweilfunctie. Hij werkt op zich goed. Met het vloerkleed heeft hij wel wat moeite. De virtuele muur doet het iets te goed en zorgt er voor de robot in een klein gebied rondjes gaat draaien. Soms krijg ik ook de indruk dat hij niet echt volgens een bepaald patroon te werk gaat. Voor laminaat en andere gladde vloeren prima. Voor tapijt en kleden niet echt geschikt dus. Ik heb de MD18501
  2. Bericht van LeonB is op 31-01-2020 om 05:17:40 uur verwijderd door leobak.

    Reden: Dubbel

     
  3. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Ik heb de Medion zonder dweilfunctie en zoals eerder bekend, voor 70 euro zijn mijn verwachtingen navenant..om de dag mag mijn hulp zijn/haar rondjes draaien.. drink ik ondertussen mijn koffie, doet ie prima. De home vind ie nu ook goed, ik laat hem/haar zijn rondjes draaien in mijn woonkamer/keuken ( gladde vloeren met een kleed) en boven in de slaapkamers van zoon en mij..gladde vloer. Onder de bedden door etc etc..

    ik herken wel dat er niet echt een planning en structuur zit in de rondjes en baantje die de robot trekt.. tis mijn eerste dus geen idee hoe dat met andere robotstofzuigers is.. voor 70 euro heb ik er veel plezier, schik en veel hulp van..

    Zo meteen mag ie weer...
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik herken bij mijn hombot ook geen systeem. Hij komt wel bijna overal. De ene keer start ie in de zithoek, de andere keer gaat ie eerst naar de keuken. Smile
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik herken bij mijn hombot ook geen systeem. Hij komt wel bijna overal. De ene keer start ie in de zithoek, de andere keer gaat ie eerst naar de keuken. Smile


    Het zijn net mannen Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Het zijn net mannen Smile

    Hij heet bij ons dan ook Mr Hombot Smile
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ik heb er eentje besteld! 🎉

    Morgen komt mijn pakket binnen en ik kan niet wachten om hem aan het werk te zien.😁

    Ik ben voor een Medion gegaan, welke meer dan prima uit de reviews kwam en daar waarvoor ik hem wilde en dus heb aangeschaft.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Welke type heb je gekocht?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hoe gaat het met jouw robot @Eeva?
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Helemaal goed @Dayenne, vanmorgen weer gezellig.. ik aan de koffie achter de P.C.de OA weer gelezen, vloer in de kamer wat robotvrij gemaakt.. en dan snort het ding heerlijk door de kamer.
    Zelfs na een uurtje of wat terug naar de homebasis gegaan, uit zichzelf! kamer weer schoon..ik heb er echt veel lol en plezier van, 70 euro's!
    De kat wat minder content... die rent direct richting elders.

  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zo fijn dat het goed gaat en dat voor zo weinig geld!!! Geniet er van!
  12. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Welke type heb je gekocht?


    Medion MD18600, 119,- bij bol.com.

    Hoop hem morgen te kunnen testen.
Terug naar de lijst