Netto salaris 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat is de hoogte van je pensioen premie?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oh ik maakte rekenfout, nam 2% ipv 20. Flex pensioen rekent voor jouw leeftijd 11,4%. Dan is 1685,77 je netto loon.
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als ik uit ga van 20% premie (geen idee wat normaal is) kom je uit op 1801,25.


    Bij mij 11,75%
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Dat scheelt nogal😐 Dit is wel ex vakantie geld neem ik aan
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Berekenhet.nl geeft goede uitslagen.
  6. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef scar
    Berekenhet.nl geeft goede uitslagen.


    Net even uitgetest maar bij mij scheelt het behoorlijk veel. De CAO waaronder ik val (meubelindustrie) stond er ook niet bij, dus moest ik een ander kiezen. Dat kan ook schelen natuurlijk, maar bijna 100 euro verschil op mijn salaris vind ik toch wel veel.

    Het beste is toch (nogmaals) om een proforma loonstrook vragen. Dat moet ik ook regelmatig voor potentiële nieuwe werknemers opvragen voor mijn baas. Lijkt me toch een hele legitieme vraag.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Dat scheelt nogal😐 Dit is wel ex vakantie geld neem ik aan

    Uiteraard.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Raet is echt een waarheidsgetrouwe app hoor. Je moet alleen weten hoeveel er af gaat voor pensioen.
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef nibo


    Net even uitgetest maar bij mij scheelt het behoorlijk veel. De CAO waaronder ik val (meubelindustrie) stond er ook niet bij, dus moest ik een ander kiezen. Dat kan ook schelen natuurlijk, maar bijna 100 euro verschil op mijn salaris vind ik toch wel veel.

    Het beste is toch (nogmaals) om een proforma loonstrook vragen. Dat moet ik ook regelmatig voor potentiële nieuwe werknemers opvragen voor mijn baas. Lijkt me toch een hele legitieme vraag.


    Waar moest jij een CAO kiezen dan? Ik hoef alleen bruto bedrag, jaar en geboortedatum te vullen. En doe uitkomst is op een paar tientjes na nauwkeurig voor mij.
  10. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Piep


    Waar moest jij een CAO kiezen dan? Ik hoef alleen bruto bedrag, jaar en geboortedatum te vullen. En doe uitkomst is op een paar tientjes na nauwkeurig voor mij.


    Ook bij de pagina raet ontbreekt mijn cao
    Plaatje
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef nibo


    Net even uitgetest maar bij mij scheelt het behoorlijk veel. De CAO waaronder ik val (meubelindustrie) stond er ook niet bij, dus moest ik een ander kiezen. Dat kan ook schelen natuurlijk, maar bijna 100 euro verschil op mijn salaris vind ik toch wel veel.

    Het beste is toch (nogmaals) om een proforma loonstrook vragen. Dat moet ik ook regelmatig voor potentiële nieuwe werknemers opvragen voor mijn baas. Lijkt me toch een hele legitieme vraag.

    Er zijn twee opties bij berekenhet.nl. En uitgebreide en een kleine. Bij mij klopte het erg goed, in mijn oude en nieuwe werkkring.
  12. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef scar

    Er zijn twee opties bij berekenhet.nl. En uitgebreide en een kleine. Bij mij klopte het erg goed, in mijn oude en nieuwe werkkring.


    Ja had ik gezien. Die kleine klopt zeer zeker niet, omdat daar geen pensioenpremie in is verwerkt. Dat verklaart ook meteen het grote verschil dat ik heb met die uitgebreidere, mijn CAO staat er niet bij en heb ik voor algemeen gekozen.
Terug naar de lijst