Mondkapje maken.

Mondkapje maken. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    quote:
    Dit schreef Coraline

    En dan nog een zonnebril erbij 😀


    Oh jij kent ze :0
  2. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    quote:
    Dit schreef 00h

    Geen idee k schrok van de prijs.
    Heb het links 00h nee rechts laten liggen.
    k Baal er ook van dat ik die vieze boodschappenmandjes beet oet pakken, gruwel.
    neem nu een stuk papier mee om zo'n ding beet te pakken, k vind het maar niks, loop liever met mijn eigen tas of niks.


    Wat mij opvalt is dat je bij steeds meer winkels zelf moet het wagentje of mandje moet desinfecteren. En dat dat spul, net als handgel in een flacon zit waar je echt een paar keer een knijpbeweging moet maken. Dat lijkt me ook niet hygiënisch. Ook staat er niet meer zo duidelijk welke rijen behandeld zijn
    Daarom neem ik nu mijn eigen alcoholdoekjes van de action mee ( 0,99).
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef maartje



    Mijn achterbuurvrouw maakt ze voor €2,50Smile


    Ook dubbellaags? En beetje dikke katoen?
    Gezien het werk wat erin zit vind ik €5 netjes, je hebt ook je materiaalkosten. Ik heb er zelf ook plakvlieseline in gestreken om vocht beter tegen te houden. Maar ik maak ze alleen voor eigen gebruik.
  4. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    ik vind het ook nog wel een klusje. Doet het niet in 10 minuutjes. Maar komt ook omdat ik de naaimachine niet ken, dus ook nog puzzelen met de gebruiksaanwijzing ernaast.
    Maar heb nu een rechthoekige variant met de plooien en zo'n gebolde versie. Allebei voor verbetering vatbaar maar voor de eerste keer best oke
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef rotonde
    ik vind het ook nog wel een klusje. Doet het niet in 10 minuutjes. Maar komt ook omdat ik de naaimachine niet ken, dus ook nog puzzelen met de gebruiksaanwijzing ernaast.
    Maar heb nu een rechthoekige variant met de plooien en zo'n gebolde versie. Allebei voor verbetering vatbaar maar voor de eerste keer best oke


    Mooi zo, mijne kan ook nog iets beter. Het kan ook nog aan het patroon liggen wat je hebt.. Of idd vertrouwdheid met de machine
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef rotonde


    Oh jij kent ze :0


    En een petje..Smile
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef maartje



    Mijn achterbuurvrouw maakt ze voor €2,50Smile



    Ik heb ze voor € 2,- gekocht..
    Mocht ik onverwachts toch een keer met de bus moeten,,

    En Big Bazar verkoopt ze nu ook zag ik,,

    Er is een FB site voor..
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Gemaakt van rekbare jeansstof (oude spijkerbroek verknipt) met dank aan Salome voor het patroon.
    Aan de bovenkant een stuk open gehouden zodat er een filter tussen kan. Ik vind het nog niet meevallen, het was de eerste keer in zo'n 30 jaar op de naaimachine met iets anders dan rechtdoor naaien. Had hiervoor alleen nog maar een keer gordijnen genaaid. Voor de eerste keer best goed gelukt, vind ik. Zoon vindt 'm "vet". Ik ga er nog eentje maken met wat aanpassingen Smile
    Plaatje
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Gemaakt van rekbare jeansstof (oude spijkerbroek verknipt) met dank aan Salome voor het patroon.
    Aan de bovenkant een stuk open gehouden zodat er een filter tussen kan. Ik vind het nog niet meevallen, het was de eerste keer in zo'n 30 jaar op de naaimachine met iets anders dan rechtdoor naaien. Had hiervoor alleen nog maar een keer gordijnen genaaid. Voor de eerste keer best goed gelukt, vind ik. Zoon vindt 'm "vet". Ik ga er nog eentje maken met wat aanpassingen Smile


    Leuke zoon heb je, ziet er toch prima uit, netjes en stoer
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Leuke zoon heb je, ziet er toch prima uit, netjes en stoer


    Dank je! Ik ben nu bezig met de tweede en daar heb ik nu een 'zakje' voor een metalen stripje in genaaid voor op de neus zodat zoon het kapje goed om zijn neus kan laten aansluiten. Bij de eerste sluit het mondkapje namelijk niet helemaal aan, aan de bovenkant
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Dank je! Ik ben nu bezig met de tweede en daar heb ik nu een 'zakje' voor een metalen stripje in genaaid voor op de neus zodat zoon het kapje goed om zijn neus kan laten aansluiten. Bij de eerste sluit het mondkapje namelijk niet helemaal aan, aan de bovenkant


    Ik ben brildrager dus mijn bril drukt het kapje aan
    Ik heb ook het idee dat wanneer het kapje vast zit achter het hoofd ipv achter de oren dat het beter aansluit, maar geen idee of dat echt zo is.
    Zo een dingetje op de neus is zeker slim, succes.
    Ik heb er een paar gespeld klaar liggen die moet ik nog ff maken.
  12. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Vanaf maandag bij Dirk

    Plaatje
Terug naar de lijst