Kruidenspiraal

Kruidenspiraal 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anke
    Terugknippen als ze doorgeschoten zijn?



    Voordat ze gaan doorschieten, maar met welke kruiden heb je dat dan?
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Met bijna alle Smile
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ja ik heb veel zon. Op de plek die ik voor ogen heb. Had ook al een tekeningetje.gezien met welke planten waar moeten. Water is geen probleem want ik zet er gewoon de slang op.
    Ik weet alleen niet zo goed hoe te beginnen en of ik die stenen moet lijmen.
    Ik heb nu vaak de kruiden in potten maar wil ze in de volle grond. Dat groeit toch net wat leuker. Anders kan ik ook kruidenplantjes bij de lidl kopen en op mijn aanrecht zetten. Het moet juist een beetje gaan woekeren maar dan niet te overdreven. Niet dat mijn spiraal opeens vol munt staat.
    Hoe zouden jullie het aanpakken? Ik ben nu een beetje aan het denken om gratis stenen te zoeken op marktplaats en die te stapelen en dan wat zakken aarde?
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik zou geen munt gebruiken, dat kun je het beste in een pot houden, anders heb je in een jaar geen andere kruiden meer.

    Hier staat hoe je hem kunt maken


    >>LINK<<
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Hey wat goed Rose heel OA gaat mu zo'n kruidentoren maken 😛🤣

    Wat ook leuk is om er wat kleur in te krijgen zo n slingerland met heel en oranje bloemetjes waar je ook thee van /mee kunt maken .(of in de sla .....
    Die slingerland zich er nonchalant doorheen...
    Ik ben even de naam kwijt 🤔
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Oost Indische kers
    Plaatje
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Oost-Indische kers is een lekker plantje maar groeit heel erg hard. Ik denk dat ie heel snel over de hele spiraal groeit...
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Oost-Indische kers is een lekker plantje maar groeit heel erg hard. Ik denk dat ie heel snel over de hele spiraal groeit...



    Dat denk ik ook, je kunt bovenop nog wel een stok zetten waarin je de Oost-Indische kers kunt laten klimmen. Zo een leuke spiraalvormige metalen stok :)
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Oost Indische kers



    Zou ik niet doen, sterft van de luis binnen de kortste keren.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Malero



    Zou ik niet doen, sterft van de luis binnen de kortste keren.



    Nooit last van eigenlijk.
    Staat hij bij jou op de tocht?
  11. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik zou geen munt gebruiken, dat kun je het beste in een pot houden, anders heb je in een jaar geen andere kruiden meer.

    Hier staat hoe je hem kunt maken


    >>LINK<<

    Dank! Ik had hem al gezien idd. Ik was benieuwd of iemand op oa al zoiets gemaakt had. Maar was vandaag bij mijn alternatieve genezer en zij heeft een vriendin die er 1 heeft. Niet te hoog maken zei ze, anders staan de kruiden echt te droog bovenin. Check
  12. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Of een glazen (wijn)fles gevuld met water op zijn kop in de aarde steken op een wat onopvallende plek; automatisch bewateringssysteem zonder tuinslang of extra kostenSmile
Terug naar de lijst