Computerhorloge

Computerhorloge 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Ik kan alleen maar aan Hugo de Jonge denken die werd gebeld tijdens zijn persco..
    Mijn zoon heeft al heel lang zo’n ding van Apple. Ligt grotendeels werkloos te zijn.
  2. Ik ben tevreden over de fitbit charge 4. Vind het alleen jammer dat ik geen mooie horloge kan dragen als ik deze om heb, zou liever een tracker in de vorm van een sleutelhanger of zo hebben.
  3. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Ik heb waarschijnlijk weer zo'n afwijkende telefoon Smile
    Een Motorola one vision dual..

    Wie hier de juiste voor weet. Ik heb al 2 koopjes versleten, die goed zijn in niet doen wat ik wil. Zelfs de bijbehorende apps zijn chinees, echt in het Chinees Smile
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<
    Deze Samsung heb ik. En idd de maps ondersteuning is erg handig. Vooral op de fiets. Maar ook het bellen ermee vind ik erg handig. Meestal neem ik op met m'n watch en ga ik daarna over op m'n mobiel.


    Die heb ik ook en ben er ook erg blij mee. Zo te lezen kan ie nog meer dan ik gebruik.

  5. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik wil er ook graag eentje, maar ze zijn voor mijn erg smalle polsen vaak veel te groot. Meer klok dan pols, zeg maar Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik wil er ook graag eentje, maar ze zijn voor mijn erg smalle polsen vaak veel te groot. Meer klok dan pols, zeg maar Smile

    Ja dat heb ik dus ook. Maximaal 4cm klokje kan net. Heeft dan wel wat weg van de horloges begin jaren 90 die toen in waren.
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik wil er ook graag eentje, maar ze zijn voor mijn erg smalle polsen vaak veel te groot. Meer klok dan pols, zeg maar Smile


    Maar ze zijn er toch ook kleiner? Ik heb juist brede polsen en heb die van 44 mm.

    Ik had eerst die van 41. Daar zaten 2 bandjes bij , waarvan 1 een nog kleinere. Maar geen van beiden pasten ze dusSmile

    Ik vind het horloge wel heel mooi. Mijn collega heeft dezelfde, maar ook een ander bandje via ali. Ook heel mooi.
    Plaatje
    9 jan '22 - 12:18:46 / 9 jan '22 - 12:29:11
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia
    Ik heb de nieuwste smartwatch van Samsung, de smartwatch 4. Ben normaal niet van het nieuwste, maar deze is wel heel fijn!

    Het registreert je activiteiten en je kunt dit ook zelf aanzetten. Bv wandelen kun je aanzetten, maar als je dat zelf niet actief doet, registreert ie na 10 minuten zelf dat je aan het wandelen bent. Dit ook voor bv crosstrainer, roeien etc etc.

    Het registreert je slaap, nooit gerealiseerd dat je zoveel calorieën verbrandt tijdens je slaap! Geeft veel info over de diepte van je slaap, dit kun je dan uitgebreid lezen op je telefoon.

    Op deze nieuwste versie draait een nieuw besturingssysteem dat soort van compatible is met Google. Daardoor werkt ook Google maps op je smartwatch. Erg handige functie!!

    Verder registreert t ook dingen als stressniveau, kan het je lichaamssamenstelling meren en je saturatie.

    Kortom, een heel compleet ding, ik ben er erg blij mee!

    >>LINK<<


    Die was er nog niet toen ik de mijne kocht,. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik idd voor de 4 gaan.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat ik ook wel fijn vind is de sos optie. Je watch moet dan wel verbonden zijn met je mobiel. Bij drie keer drukken op start knop stuurt ie dan een sms of belt ie een vooraf ingestelde contact persoon. De watch detecteert ook als je valt en kan de sos dan zelf doen.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Samsung watch 4 heeft 50 euro cashback en kost dan nog maar €189 >>LINK<<
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef nibo


    Maar ze zijn er toch ook kleiner? Ik heb juist brede polsen en heb die van 44 mm.

    Ik had eerst die van 41. Daar zaten 2 bandjes bij , waarvan 1 een nog kleinere. Maar geen van beiden pasten ze dusSmile

    Ik vind het horloge wel heel mooi. Mijn collega heeft dezelfde, maar ook een ander bandje via ali. Ook heel mooi.

    Het bandje wat bij de 40mm watch van mij zit, staat op de verste stand. Eigenlijk kan er nog wel een gaatje bij 🙈
  12. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Samsung watch 4 heeft 50 euro cashback en kost dan nog maar €189 >>LINK<<


    Ik zet al te denken om er 1 te bestellen en de mijne dan op marktplaats te zetten, maar ze hebben hem in 44mm niet in het roze. Jammer.
Terug naar de lijst