Computerhorloge

Computerhorloge 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Het bandje wat bij de 40mm watch van mij zit, staat op de verste stand. Eigenlijk kan er nog wel een gaatje bij 🙈


    Ik had eerder een versie met 2 bandjes. Ik zie nu dat dit de 39 versie was van de watch active (1)
  2. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Ik heb deze besteld via smartwatchmagazijn.nl en kan er dus verder nog niets over zeggen.
    Plaatje
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Kilroco
    Maakt het nog uit wat voor mobiel je hebt?



    Ja wel belangrijk om je horloge sluitend te maken.
    Omdat ze verbinding met elkaar moeten hebben.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik wil ook zo'n ding maar vind ze niet mooi. Tenminste, degenen die ik gezien heb.



    Ik krijg uitslag van die dingen.
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik heb deze.
    Plaatje
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Ik heb deze.



    Die heb ik ook weleens bij de Action gezien, gewoon origineel merk
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik krijg uitslag van die dingen.


    Ik kreeg dat bij mijn eerste veel goedkopere smartwatch ook bij de gesp. Op zich beviel dat horloge prima, maar helaas dus uitslag, Dat heb ik bij die ik nu heb niet, terwijl ik dus best gevoelig ben voor uitslag.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik kreeg dat bij mijn eerste veel goedkopere smartwatch ook bij de gesp. Op zich beviel dat horloge prima, maar helaas dus uitslag, Dat heb ik bij die ik nu heb niet, terwijl ik dus best gevoelig ben voor uitslag.


    Ik heb hem zelfs om mijn enkel geprobeerd, maar dan kijken mensen je wat raar aan en de stappenteller deed het niet.
    Ik heb het opgegeven :(
  9. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik heb Honor Band 5. Heeft mij iets van 40 euro gekost.

    Nadeel is dat deze een aparte oplaadstekker heeft, mijn voorgaande, via Alie Express had dezelfde aansluiting als mijn Samsung telefoon.

    Aantal stappen komen niet overeen met mijn telefoon. Volgens mijn horloge heb ik 8589 stappen gelopen, volgens Samsung Health heb ik 7014 stappen gelopen. Op mijn werk heb ik weleens dat mijn horloge aangeeft dat ik 10000 stappen heb gezet, terwijl ik iets aan het doen ben met mijn handen en op dat moment niet loop.

    Het aantal stappen is dus een richtlijn.

    Andere horloges die voorbij komen, zien er mooi uit. Vraag mij af of deze wel preciezer zijn. Persoonlijk vind ik ze te duur om zelf te kopen.

    Horloge die ik heb is waterdicht, wel fijn voor mijn werk.
    Plaatje
    Plaatje
  10. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    Ik heb de Garmin Vivomove style.
    Een heel andere prijsklasse, maar ik had naast een paar functies ook een mooi horloge op mijn wensenlijstje staan.
    Het werd deze en zoals ik in blabla al schreef, gebruik ik ‘m lang niet optimaal, maar ik ben er echt heel blij mee.

    Is er in drie uitvoeringen.
    >>LINK<<
    Plaatje
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Ezzie
    Ik heb de Garmin Vivomove style.
    Een heel andere prijsklasse, maar ik had naast een paar functies ook een mooi horloge op mijn wensenlijstje staan.
    Het werd deze en zoals ik in blabla al schreef, gebruik ik ‘m lang niet optimaal, maar ik ben er echt heel blij mee.

    Is er in drie uitvoeringen.
    >>LINK<<


    Gaaf/mooi hoor.

    De eerlijkheid gebied te zeggen dat de medewerker van de Media Markt aangaf dat de smartwatches van Garmin een klasse apart zijn. Ik zat te twijfelen tussen deze die ik nu heb of een in dezelfde prijsklasse van Garmin. Omdat ik een Samsung telefoon heb wilde ik perse een Samsung smart watch.
    Ik ben in 2021 niet op vakantie geweest, ik gunde mezelf wel dit horloge.
  12. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Ezzie
    Ik heb de Garmin Vivomove style.
    Een heel andere prijsklasse, maar ik had naast een paar functies ook een mooi horloge op mijn wensenlijstje staan.
    Het werd deze en zoals ik in blabla al schreef, gebruik ik ‘m lang niet optimaal, maar ik ben er echt heel blij mee.

    Is er in drie uitvoeringen.
    >>LINK<<


    Deze heeft mijn dochter ook. Het is, naast alle functies die het heeft, qua uiterlijk een mooi horloge.
Terug naar de lijst