Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef EllesB



    Hebben ze vantevoren de meterkast niet bekeken?

    Bij mij hebben ze toen heel veel vernieuwd/aangepast. En een extra kastje geplaatst voor de panelen.


    Jawel, dat heeft de verkoper gedaan. Zelfs op mijn verzoek, anders had hij het niet gedaan.
    Zonnepanelen komen aan de achterkant, meterkast zit aan de voorkant.
    Ach deze mevrouw ziet vaak beren op de weg/dak/meterkast.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Jij hoeft er toch geen verstand van te hebben, daarvoor heb je hun toch voor ingehuurd Smile



    Jawel, maar ik wil dan weer dat het vlotjes verloopt. Het komt goed met lekker Brabants worstenbrood en een Belgische koffiekoek.
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet



    Zonnepanelen komen aan de achterkant, meterkast zit aan de voorkant.


    Dat is bij mij ook zo.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.
  5. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.


    Dat is zeker balen. Zeker omdat je er al zo tegenop zag.
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Volgende week woensdag poging drie. En dat is scheepsrecht. Door dit maak ik mij al minder zenuwachtig. Ter compensatie krijg ik €180,-- korting.
  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.


    Ik snap dat je hiervan ontzettend baalt.

    Wat een slechte planner.
  8. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.


    Wat balen zeg!
  9. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.

    Lijkt mijn bedrijf wel. Die kwamen ook niet opdagen. En daarna moest ik duwen en trekken om een nieuwe afspraak te krijgen.
  10. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    quote:
    Dit schreef robinet
    Stoom komt lichtelijk uit mijn oren. Naar de bakker geweest, lekkere dingen gehaald. Wat denk je word ik net gebeld. Mevrouw zouden er bij u vandaag zonnepanelen worden gelegd??. Jaa om negen uur zouden ze er zijn. Die komen niet. Vannacht om twee uur kreeg ik uw adres door. Mijn ploeg zit nu in Noord-Holland. Waardeloze exercitie. Heb wel gevraagd of ze op korte termijn kunnen komen.


    Als ik jou was zou ik eerst even goed googelen voordat je verder met ze gaat…
    De eigenaren hadden vroeger “Zonnekeus” en ook “Zongeschikt”.

    Nu hebben ze weer “Zongericht” opgericht, zelf in korte tijd zoveel mogelijk positieve reviews geschreven…
    Er staat één negatieve review in en vervolgens dreigen ze direct met juridische stappen!
    >>LINK<<

    Je kunt op LinkedIn zien dat Erwin Mikhout (directeur) en ene Vasilis Psallidas (adviseur) regelmatig in de reviews van de failliete BV’s vermeld worden.
    Hier de LinkedIn pagina:
    >>LINK<<

    Reviews “Zonnekeus”:

    >>LINK<<




    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  11. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    Als ik jou was had ik ook even bij de KvK de jaarrekeningen opgevraagd voor € 6,00.
    >>LINK<<

    Het pand waar ze nu in zouden zitten huren ze ook pas net voor een periode van 2 maanden.
    Maar ze geven gelukkig wel 30 jaar garantie op hun zonnepanelen….
    >>LINK<<
    Plaatje
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Cius
    Als ik jou was had ik ook even bij de KvK de jaarrekeningen opgevraagd voor € 6,00.
    >>LINK<<

    Het pand waar ze nu in zouden zitten huren ze ook pas net voor een periode van 2 maanden.
    Maar ze geven gelukkig wel 30 jaar garantie op hun zonnepanelen….
    >>LINK<<


    Deze goedbedoelde tips zijn wel achteraf..
    Ik weet ook niet of Robinet al een aanbetaling heeft gedaan .

    Ik hoop voor haar dat het gewoon goed gaat komen.

Terug naar de lijst