Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    😱

    Kan je niet van het bedrijf af?

    Ik heb panelen van Zonneplan, fijn bedrijf, niks meer dan lof.
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Wij ook geen problemen, had de link al in dit draadje geplaats, binnen 4 weken geplaatst en daarna komen ze nog langs om te kijken of het goed gaat..

    >>LINK<<

  3. quote:
    Dit schreef Cius


    Als ik jou was zou ik eerst even goed googelen voordat je verder met ze gaat…
    De eigenaren hadden vroeger “Zonnekeus” en ook “Zongeschikt”.

    Jeetje zeg, wat een ellende. En dan het bedrag wat Robinet er voor moet betalen Smile

    Robinet, als ik dit allemaal lees zou ik eronder uit proberen te komen. Ik weet niet of je een aanbetaling gedaan hebt, maar als die niet al te groot is zou ik mijn verlies nemen.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Die review van zonnekeus had ik in een later stadium ook gelezen. Ik kijk ook iedere dag op de reviews en idd de slechte worden er direct afgehaald. Gelukkig niks aanbetaald, dat hoefde ook niet. Ik ga het volgende week zien. De installateurs zijn ZZP'ers. Pas als het goed ligt en draait ga ik betalen.
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef robinet
    Die review van zonnekeus had ik in een later stadium ook gelezen. Ik kijk ook iedere dag op de reviews en idd de slechte worden er direct afgehaald. Gelukkig niks aanbetaald, dat hoefde ook niet. Ik ga het volgende week zien. De installateurs zijn ZZP'ers. Pas als het goed ligt en draait ga ik betalen.


    Oke.......Smile

    Het zijn trouwens vaak zzp''ers , dat was bij ons ook zo, en de planners zijn in dienst van het bedrijf(vaak)
    Wij hebben zelfs gehad dat gepland was dat ze kwamen, maar het waaide te hard, dus ook uitgesteld. Smile

  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Morgen de dag.
    Hebben jullie je opstalverzekering verhoogd? Ik ben verzekerd bij Interpolis, ik lees op internet dat zonnepanelen standaard zijn meeverzekerd op de opstalverzekering.
    Toch maar even melden misschien.
  7. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef robinet
    Morgen de dag.
    Hebben jullie je opstalverzekering verhoogd? Ik ben verzekerd bij Interpolis, ik lees op internet dat zonnepanelen standaard zijn meeverzekerd op de opstalverzekering.
    Toch maar even melden misschien.

    Nee, niets gemeld (zit zelf bij FBTO). In de polisvoorwaarden staan enkele situaties die je wel moet melden, zoals verandering van de gezinssamenstelling of het laten plaatsen van een rieten dak. Over zonnepanelen wordt niets gezegd.

    Ik denk dat ze vooral kijken naar (a) de waardetoename van de opstal en (b) de toename van het brandrisico. De waardetoename is verwaarloosbaar ten opzichte van de maximale uitkering van de verzekering en het brandrisico is verwaarloosbaar als de installatie volgens de normen is aangelegd.

    Overigens heb ik de panelen ook niet gemeld bij mijn energieleverancier. Ze zijn wel aangemeld bij de netbeheerder (heb ik zelf gedaan, maar de installateur kan dat meestal als service ook voor je doen) en die geeft de informatie weer door aan de energieleverancier. In de maandelijkse overzichten die ik van mijn energieleverancier krijg, zie ik dat de teruggeleverde energie wordt verwerkt, dus dat is blijkbaar goed gegaan.
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ze zijn begonnen. pfhoehé. Vanwege de kou kon het niet eerder. Ik wacht geduldig af.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    wat een slijtage slag dit. Monteurs die gebrekkig Nederlands spreken. Hoe dat bdacht was om de kabel naar binnen te brengen lukt niet. Panelen liggen. Kabel moet nog naar binnen en dan de electriciën. Blij als de dag voorbij is.
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    wat een slijtage slag dit. Monteurs die gebrekkig Nederlands spreken. Hoe dat bdacht was om de kabel naar binnen te brengen lukt niet. Panelen liggen. Kabel moet nog naar binnen en dan de electriciën. Blij als de dag voorbij is.


    Maken ze het wel vandaag af?

    Mijn kabel gaat buiten om en dan de meterkast in.
    Panelen achter en meterkast voor.
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Maken ze het wel vandaag af?

    Mijn kabel gaat buiten om en dan de meterkast in.
    Panelen achter en meterkast voor.


    Nee, de mannen zijn verkleumd naar huis. Gesproken met de eigenaar. Ze durven het niet aan om door het dak van de aanbouw te boren. Morgen komt er een electriciën terug die het via de zolder gaat fixen. Ik had op de aanbouw wel een doorgang naar binnen voor de airco maar daar passen geen twee kabels doorheen. Volgens degene die de schouw kwam doen lukte dit wel. Morgen weer een dag.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Sterkte morgen Smile
Terug naar de lijst