chat

chat 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef acda
    Ik vind chatten leuker, heb hier op OA altijd heerlijk gechat
    Maar heb de indruk dat het een beetje over is hier


    Dat is al jaren over, ik heb ook goede herinneringen aan de chat van een paar jaar terug.
    Soms zijn er wel wat mensen op de chat, maar niet vaak meer en het is ook niet meer zo leuk, gezellig, grappig of serieus als ooit.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Je hebt duidelijk geen idee hoe er het jaren terug in de chat aan toe ging . Smile


    Dat was een leuke tijd, helaas voorbij.
    Ik heb wat eten over laten koken en ben wat keren net ietsje te laat naar bed gegaan.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef acda



    Acda is terug!


    Gezellig
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Helaas Marcel,

    Al vele jaren geen chat meer zoals een jaar of 8 geleden... Toen 20-25 man iedere avond in de chatroom. Bij de overgang naar oa 3.0 is de chat ook duidelijk verandert en dat heeft het geen goed gedaan. Ikzelf chat nooit meer op deze chat.


    Tot drie jaar terug denk ik, ik heb de leuke chat nog meegemaakt.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    OA is verandert de laatste jaren niet alleen de chat,,

    Welkom terug,,,Smile


    Maar niet alleen ten nadele veranderd
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Ik ben een jaar of twee geleden ??n keer wezen kijken in de chat. Er waren toen ca. 6 aanwezigen die zo ontzettend melig bezig waren, dat ik er niet lang ben gebleven. Je moet er natuurlijk ook voor in de stemming zijn Smile


    Ja dat klopt, meestal was het een beetje ouwehoeren en evt in een privechat verder.
    Maar ook wel muziek samen luisteren en gezellig praten.
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    Je vraagt naar ideeen om het hier weer ouderwets gezellig te maken. Ik weet hier geen antwoord op. Ik denk dat de chat achterhaald is omdat er in de afgelopen jaren veel meer chatroom-systemen zijn gekomen (whatsapp/facebook etc) Die waren er in het begin niet. Wat de oude chat charmant maakte was dat je een eigen chatroom kon aanmaken met een eigen titel. Ik heb dat als een grote meerwaarde gezien omdat wanneer je melig was kon je een 'melige chatroom' openen en kon iedereen kiezen om wel of niet mee te gaan. Ik heb ontzettend zitten geinen op de chat, maar ook vele mooie serieuze gesprekken gehad.


    Jij was toch altijd met die ene meneer aan het privechatten. Smile

    Ik denk ook dat het te maken heeft met toen de chat eruit lag men is overgestapt naar Facebook en daar het ouwehoeren overgenomen is.

    Behalve het teruglopende ledental, vind ik het algemene deel van oa weinig veranderd, i geniet van de melige of serieuze draadjes. Een aantal mensen die elkaar altijd steunde zijn weg en daar vind ik het zelf beter van geworden.
    De clubs zijn wel rustiger geworden, tja soms jammer, maar is niet anders.

    Ik heb zelf eigenlijk niet zo een behoefte meer aan de chat merk ik, soms wel en als er dan iemand is, is het gezellig.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jillh
    Het ging toch over de chatSmile


    Klopt en die is niet meer wat het was.
    Rest is prima
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    jaaaa maar de eerste 2 jaar niet hoor!!!!!



    PS UPDATE: we chatten nog steeds Smile


    Yeaaaah, maar niet meer op oa toch?
    Toen ik op de chat kwam waren jullie al samen, dus ik weet niet beter ;)
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Boep

    De FB groep zou een soort lokkertje moeten zijn waarop men kan zien wat hier op OA zoal gebeurt. Niet een plek waar Jan en Alleman berichten op kan plaatsen. Volgens mij verlies je met de huidige fb pagina alleen maar leden i.p.v. dat ze er hier bij komen.


    Dat maakt nog weinig uit er zijn al zoveel afsplitsingen van oa op fb. Er zijn zoveel groepen waar je terecht kunt.
    Ik vrees dat het daarvoor wat te laat is :(
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien



    Ik ben even lid geweest van de fb-groep van oa...toen nog niet van Bart trws. Dat was erg onduidelijk allemaal en het ging echt alleen maar over sex. En iedereen kon erbij, dus kreeg je al snel ook last van personen die daar op geilden. Nee ik vond het niks en zeker geen reclame voor de oa-site.


    Klopt, later werd het beter, maar er zijn ook veel.afsplitsingen van, ben van een aantal lid geweest.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Saskieja

    Och verrek ja...ja dat wil ik ook kijken! We zien wel wie er zijn om 20 uur heSmile


    Nee ik ga.Brigitte kijken
Terug naar de lijst