chat

chat 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy
    quote:
    Dit schreef Bloem

    1 Die Facebookgroep sluiten
    2 Alle bannen opheffen en bepaalde smaakmakers terughalen
    3 Minder wijzende vingertjes als iemand een keer eerlijk is
    4 De ouderwetse Bunnikfeesten terug



    Precies !! Zo heb ik het ook ervaren Bloem.
    Vooral het feit dat deelnemers van de Facebookgroep geen lid van de moedersite hoefde te zijn en toch naar diverse feesten konden enzo, dat heeft m.i. veel leden gekost.
    En naast bovengenoemde punten heeft ook de verharding qua reacties in draadjes (w.o. het veilig achter een scherm iemand onnodig/onterecht afbranden, vaak nog off topic ook) de sfeer er niet beter op gemaakt.
    Maar hoop doet leven, wellicht wordt er weer een vorm gevonden in de chat of elders die weer een positieve wind laat waaien Smile
    Ik hoop het echt, want het zou echt zonde zijn als een organisatie als deze, waar velen steun aan kunnen hebben (en hebben gehad) verloren zou gaan.
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef BeHappy


    Precies !! Zo heb ik het ook ervaren Bloem.
    Vooral het feit dat deelnemers van de Facebookgroep geen lid van de moedersite hoefde te zijn en toch naar diverse feesten konden enzo, dat heeft m.i. veel leden gekost.

    De FB groep zou een soort lokkertje moeten zijn waarop men kan zien wat hier op OA zoal gebeurt. Niet een plek waar Jan en Alleman berichten op kan plaatsen. Volgens mij verlies je met de huidige fb pagina alleen maar leden i.p.v. dat ze er hier bij komen.
  3. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    Je vraagt naar ideeen om het hier weer ouderwets gezellig te maken. Ik weet hier geen antwoord op. Ik denk dat de chat achterhaald is omdat er in de afgelopen jaren veel meer chatroom-systemen zijn gekomen (whatsapp/facebook etc) Die waren er in het begin niet. Wat de oude chat charmant maakte was dat je een eigen chatroom kon aanmaken met een eigen titel. Ik heb dat als een grote meerwaarde gezien omdat wanneer je melig was kon je een 'melige chatroom' openen en kon iedereen kiezen om wel of niet mee te gaan. Ik heb ontzettend zitten geinen op de chat, maar ook vele mooie serieuze gesprekken gehad.


    Idd die chatboxen ging je in , naar gelang je stemming bv truth zonder dare, of met de voeten op de bank, kopje koffie
    Af en toe spontane groepsontmoetingen uit de chat gehad, nog dezelfde avond
    Ook een aantal chatters thuis ontvangen voor oud en nieuwSMILIE00009]
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Boep

    De FB groep zou een soort lokkertje moeten zijn waarop men kan zien wat hier op OA zoal gebeurt. Niet een plek waar Jan en Alleman berichten op kan plaatsen. Volgens mij verlies je met de huidige fb pagina alleen maar leden i.p.v. dat ze er hier bij komen.


    Dat maakt nog weinig uit er zijn al zoveel afsplitsingen van oa op fb. Er zijn zoveel groepen waar je terecht kunt.
    Ik vrees dat het daarvoor wat te laat is :(
  5. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat maakt nog weinig uit er zijn al zoveel afsplitsingen van oa op fb. Er zijn zoveel groepen waar je terecht kunt.
    Ik vrees dat het daarvoor wat te laat is :(



    Ik ben even lid geweest van de fb-groep van oa...toen nog niet van Bart trws. Dat was erg onduidelijk allemaal en het ging echt alleen maar over sex. En iedereen kon erbij, dus kreeg je al snel ook last van personen die daar op geilden. Nee ik vond het niks en zeker geen reclame voor de oa-site.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien



    Ik ben even lid geweest van de fb-groep van oa...toen nog niet van Bart trws. Dat was erg onduidelijk allemaal en het ging echt alleen maar over sex. En iedereen kon erbij, dus kreeg je al snel ook last van personen die daar op geilden. Nee ik vond het niks en zeker geen reclame voor de oa-site.


    Klopt, later werd het beter, maar er zijn ook veel.afsplitsingen van, ben van een aantal lid geweest.
  7. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Maar euh....wie komt er vandaag om uurtje of 20 f gezellig chatten dan?Smile
  8. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    Zou nog net kunnen voor de Grand Prix f1 begint.....
  9. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Zou nog net kunnen voor de Grand Prix f1 begint.....

    Och verrek ja...ja dat wil ik ook kijken! We zien wel wie er zijn om 20 uur heSmile
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Saskieja

    Och verrek ja...ja dat wil ik ook kijken! We zien wel wie er zijn om 20 uur heSmile


    Nee ik ga.Brigitte kijken
  11. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Nee ik ga.Brigitte kijken

    Ja Rose......was da nou??? Zo wordt t niks heSmileSmile
    Ben zo bang dat t dadelijk storm looptSmile
  12. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Nee ik ga.Brigitte kijken


    Nou das dan lekker Rose_s prioriteiten stellen zeker :(
Terug naar de lijst