Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara
    Hoi allemaal,

    Ondanks de prachtige reizen met zeer gunstige prijzen die op deze site aangeboden worden, ben ik ook aan het kijken naar andere aanbieders. Estivant, Cirkel en Labyrinth.
    Heeft iemand ervaring met deze organisaties? En dan met name Alpen / Pyreneeen Frankrijk of Gardameer Italie.
    Bij de OA vakanties mis ik soms een groot zwembad of een mooi meer...
    Mijn kinderen zijn 12 en (dan) 8.

    Ik hoor graag meer (alles)!!

    Groet, Tamara

    (PS ik zie nu dat deze vraag eigenlijk bij Vakantie Algemeen had moeten staan... Wie kan dit verplaatsen?)
    8 jan '18 - 23:13:42 / 9 jan '18 - 12:27:06
  2. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Oh wat leuk, was dat camping Sirmione?
    Elba is buiten mijn budget :-)
  3. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Wat fijn dat je meedenkt!

    Ik wil graag in een huurtent omdat ik na zo'n lange reis denk geen energie meer te hebben om ons hele 'huis' op te bouwen.
  4. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef EmC

    moet het pers? via een organisatie zijn?
    Ik weet bijvoorbeeld dat hier op OA ook jaarlijks een groep mensen zelf een vakantie in Itali? plande.
    Hier is nog een draadje van 2016 van een vakantie in Itali? met pubers.

    >>LINK<<


    Wel een mooie camping trouwens :-)
    Vanmiddag even goed bestuderen! Dank
  5. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Bedankt voor alle reacties!
    Wel vervelend dat de ervaring met Labyrinth wisselend is. Gelukkig stond die niet bovenaan ons wensenlijstje.

    Estivant klinkt goed, maar is inderdaad wel de duurste.

    Ik heb nog geen knoop doorgehakt, dus tips blijven welkom!!!
  6. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Een animatieprogramma hoeft van mij eigenlijk niet. Ik wil zelf gewoon makkelijk contact kunnen maken met andere volwassenen.

    Wat dat betreft gaat mijn voorkeur zeker uit naar de OA vakanties, alleen zit daar de combi 'meer-zwembad-bergen-' helaas niet bij...
    Tja.... ik heb nogal wat wensen op mijn lijstje, maar dat hebben we gewoon verdiend :-)
  7. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Evonne


    Heb je Pyrenee?n gezien, die hier aangeboden wordt?
    Bergen, meer en rivier en zwembad. Smile

    Jazeker, die heb ik uitgebreid bekeken. Het ziet er namelijk heel gezellig uit😊
    Helaas geen strand aan het meer en je kunt er niet in zwemmen.
    Zo heeft ieder zn wensen....
  8. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Margo


    Waarom geen gewone camping?


    Hoi Margo,
    Ik wil graag op een eenouderveldje staan omdat je daar als volwassene gewoon heel makkelijk contact maakt zonder uit te hoeven leggen dat je 'alleen' bent.
    Ik vind het erg gezellig om 's avonds met volwassenen een borrel te drinken en ik vind het een prettig idee dat er altijd andere ouders aanwezig zijn als er iets met mijzelf zou gebeuren.
    Maar eigenlijk vind ik het makkelijke contact het belangrijkste! Als we maar 8 dagen gaan vind ik het wel prettig om 's avonds meteen aan te kunnen schuiven zonder ongemakkelijke gedachten van beide kanten :-)
    Met twee jonge kinderen kom ik eigenlijk te weinig toe aan gewoon lekker kletsen en te lachen met volwassenen, en op vakantie wil ik zelf ook genieten!
  9. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Margo


    Dan wordt het een lastige .. denk niet dat al je punten behaald kunnen worden.
    Als je maar 8 dagen gaat, en financiieel niet te ruim zit, kan je ook niet ver weg.

    Google eens op ?Camping met 1 ouder?


    Dank je. Ik heb wel een mooie reis gevonden met Cirkel naar Sirmione aan het Gardameer, maar; stuk duurder dan OA reizen. Maar inderdaad, ik zal toch een keuze moeten maken :-)
    Nog heel even verder zoeken en tips afwachten ;-)
  10. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef ahbonus


    Wat ik begreep hebben ze op elke locatie zo'n team, dus wij kiezen deze zomer weer voor Estivant.


    Bedankt voor je reactie! Alleen maar goede verhalen over Estivant.
  11. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(
  12. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Piep


    Het klinkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Vakantie kost geld, en hoe meer eisen je hebt, hoe meer het zal kosten. Je kunt ook in een zwembad dobberen op een luchtbed. En hoe meer en beter georganiseerd, hoe duurder. Kwaliteit kost geld, zoals alles in het leven. Ik hoop dat je iets fijns vind voor de zomer en lekker tot rust komt.


    Hoi Piep,
    Ik ben me ervan bewust dat kwaliteit geld kost! Sterker nog, daar worstel ik -net als veel andere 1oudergezinnen- elke dag mee.
    Dus als ik dan een groot bedrag uitgeef wil ik graag het allerbeste!
    En nogmaals, het hoeft van mij niet allemaal georganiseerd, maar ik wil graag een meer :-)
    En het zwembad in de Pyrenee?n is niet groot genoeg voor een luchtbed hoor!
    Ik uit mijn twijfels op dit forum omdat ik hoop dat anderen leuke tips of idee?n hebben.
    Dus tips zijn welkom, maar als je je irriteert kun je beter een ander topic gaan lezen ;-)
Terug naar de lijst