Videobewerking

Videobewerking 

Onderwerp van Anthea

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Succes, zoals deze man het uitlegt lijkt het niet moeilijk. Hij spreekt ook een leuk dialect :)
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Het idee vind ik heel erg leuk. Het videobeeld vind ik onrustig. Ik zou het bewegen van links naar rechts langzamer doen. Of, naar een beeld langzaam toelopen. Ik meen een beukenhaag te zien in het beeld, ik zou.daar langzaam naar toe lopen of inzoomen.
    Maar dat is mijn idee hoor.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Ik zou de video kunnen vertragen. Dat is wel een goed idee. Slow motion dus.


    Dat is ook een leuk idee.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Maar ja, die wiebelheid, dat moet anders. Ik moet een statief hebben.


    Film je met een camera of met je.telefoon. het.helpt om of niet of erg rustig te lopen. En verder helpt het als je langer een beeld vasthoudt, dus niet te snel heen en weer gaan met de camera. Niet te snel inzoomen en uitzoomen.
    Ik filmde vroeger mijn zoontje en heb dat ook vaak.fout gedaan.
    Wifi in de trein doet het slecht dus ik ga thuis pas de vlogs op YouTube kijken, ben wel nieuwsgierig.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Dat is eigenlijk wel een heel goed idee! Dat geeft me ook veel meer vrijheid.
    En dan kan ik ook stukjes ertussen doen waar ik dan zelf opsta en wat vertel.


    Dat is zeker leuk, dan doe je je eigen voice over. En dan kun je er ook nog vogelgeluiden tussendoor zetten. Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Leuk dat je het volgt!

    De komende dagen en het weekend filmen. Hopelijk genoeg droogte tussen de buien want ik wil in de moestuin aan de slag. En dan verwerken. Ik ben zelf ook benieuwd.



    Ik heb ook op volgen geklikt. Ik las ergens dat je al bonen buiten hebt staan, staan die in de volle grond of komen ze in een kas. Of heb ik het verkeerd gelezen
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anthea

    Bonen? Misschien in een oud filmpje? Ik heb gisteren wel tuinbonen gezaaid, in potjes om uit te planten. Ivm woelmuizen. Maar voor tuinbonen is het nu ook echt de tijd. Ook voor erwten en capucijners.
    Voor alle andere bonen is het pas half mei de tijd.

    Leuk dat je het volgt!

    Ik hoop dat ze het goed gaan doen, de tuinbonen. Verheug ik me echt op.



    Nee ik dacht in een draadje. Maar geeft niets, ik wacht nog even met mijn peultjes en andere bonen.
Terug naar de lijst