Tips voor kamer in Maastricht gevraagd.

Tips voor kamer in Maastricht gevraagd. 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Mijn dochter heeft eindelijk de knoop doorgehakt over wat en waar ze na haar eindexamen wil gaan studeren. Het wordt Maastricht en dan moet ze op kamers. Nu zijn we al een beetje aan het kijken geweest naar kamers en er zijn genoeg aanbieders. Maar ja welke aanbieder is betrouwbaar en bij welke aanbieder kan je je het beste inschrijven? Dus mijn vraag is of er hier iemand ervaring heeft met de zoektocht naar een kamer in Maastricht.
  2. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Sjak
    Geen ervaring maar ik zou zeggen hou de websites in de gaten evt via fb. Ik woon in de buurt dus als je vragen hebt over de stad, geen probleem. Kan ook wel eens hier en daar rondvragen.


    Je moet bij al die websites betalen om te kunnen reageren. Ik vind het niet zo erg om te betalen, maar alleen als ik weet dat die website ook betrouwbaar is en niet als blijkt dat er na het betalen helemaal niks (vrij) blijkt te zijn.
    Hier heeft niemand Facebook. 🤔
    Het is lief als je zou willen rondvragen. 😊
  3. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje
    Heb je deze link met handige tips al gezien? >>LINK<<




    Ja, die hebben we ook bekeken en dan kom je ook weer bij diezelfde aanbieders als via Marktplaats en Googlen. 🙊
  4. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje



    Tijdelijk ff op Facebook gaan, want dat is reuze handig als je een kamer zoektSmile



    We zijn eigenlijk anti-Facebook. Maar misschien moet ze dan toch maar een profiel aan gaan maken.
  5. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje
    Is ze al naar een meeloop-dag van de studie geweest?


    Nee en dat gaat ze ook niet meer doen, want daar krijgt ze helaas van haar huidige school geen vrij meer voor. Ik zei dat ik haar dan wel ziek zou melden, maar dat wilde mijn ?ber-brave dochter niet.
  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<



    Bedankt voor de link, maar deze kamer komt vrij per 1 april. Ik wil best wel iets eerder gaan huren dan 1 augustus om aan een fijne kamer te komen. Maar dit is te snel.
  7. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Ik zal ook eens rondvragen. Ik werk in Maastricht en heb er gestudeerd, al is dat al wel heel veel jaren geleden. Heeft je dochter per volgend schooljaar een kamer nodig?


    Dat is h??l lief. 😊
    Ja, het gaat over het komende schooljaar. Ik begreep dat je dan nu al moet gaan zoeken.
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje


    Jammer, want op zulke dagen kun je ?netwerken?. Waarom geeft die school niet vrij voor zoiets?



    Ze mogen dat blijkbaar alleen maar doen voor de kerstvakantie. Toen twijfelde ze nog te veel en zijn we eerst een heleboel open dagen gaan bezoeken.
Terug naar de lijst