Gevoelig type? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ik vrees dat je met die reactie wat uitlokte. Ik zou er wellicht een geintje van hebben gemaakt...in de trant van 'ik pas wel even op je broodje terwijl jij je auto wegzet' met een smile erbij Smile dan heb je een andere toon.

    Smile goede openingszin voor een praatje zou ik denken Smile
  2. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    JUe hebt gedaan wat je op dat moment goed vond, dat is toch altijd goed? Smile
    Ik zou dit draadje op tijd sluiten als ik jou was.
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Ja ik was ook ge?rriteerd. Heel erg zelfs. En ik was zo zelfreflecterend op zoek of ik misschien overgevoelig was of dat meerdere mensen zich zouden ergeren hieraan. Kijk, als ik nou alle tijd van de wereld had was ik gaan wachten en had ik een broodje kroket genomen. Maar ik zou mijn vriendin ophalen uit het ziekenhuis en zou daar op een bepaalde tijd zijn.

    Je was geirriteerd omdat je haast had voor het ziekenhuis (lees ik)het was niet zomaar dat je geirriteerd was, het had een reden. Je zei je wat geirriteerde reactie tegen de 'goeie', een vrachtwagenchauffeur kan tegen een stootje.
    Ik snap wel dat je met zoiets in je hoofd kunt blijven rondlopen.
    Ik zorg dan savonds extra goed voor mezelf om over zo'n gedachte niet te blijven piekeren. Zet een heerlijke koffie ozo, ik kan erg genieten van een koffie met vers gekookte melk, een idee? [SMILIE00079
    Wonen je kinderen nog thuis dan zou je het ook met hen kunnen bespreken als je hun mening wilt horen.

    Een discussie op OA kan nogal eens uit de hand lopen en dan helemaal verfrommelt worden tot iets wat helemaal niks meer met je vraag te maken heeft. Je hoeft je draadje niet te sluiten, zolang het gaat over jouw vraag.
Terug naar de lijst