Kobo e-reader bij de varagids!

Kobo e-reader bij de varagids! 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Een paar jaar geleden hadden ze die aktie ook.

    Dochter en ik hebben toen fifty fifty betaald. Zij kreeg de reader, ik de gids.

    Inmiddels heb ik de reader "overgekocht" van haar en ben er zeer blij mee.
    Superhandig kun je vanuit Bol een e-book kopen en hij komt direct op de reader!

    Verder neem ik elk jaar een abonnement op een andere gids. Die abonnementen zijn dan goedkoper dan dat je lid blijft.
    Ik vind het nog steeds fijn om een televisiegids te hebben:)-
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Een paar jaar terug hebben we ook deze actie gedaan. Mijn dochter wilde toen heel graag een andere E-reader. En ik stap elk jaar over van tv gids, omdat dat best veel geld scheelt.
    Later heb ik de reader van haar "overgekocht", want ze gebruikte hem te weinig,

    Nu stond ik weer voor de keuze welke gids ik wilde, en toen popte de aktie weer op.

    Dochter wilde nu wel weer een E-reader, dus heb ik ons weer aangemeld bij de Vara. Ieder weer fifty-fifty betaald.
    Vandaag kwam de reader al binnen!


    Ik vind het ideaal, je koopt een e-book bij Bol, en het staat zo op je reader.
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Je kunt ook heel veel ebook via de bieb lezen...bij een gewoon bieb abonnement zijn ebook inbegrepen, +luisterboeken...


    Ik ben trouwens benieuwd of dit een fijne e reader is....
    Daarnaast wil ik volgend jaar een tablet aanschaffen, daar kunnen ook een books op, en dan heb ik er weer een apparaat bij 🤔, wil ik dat ?



    Je bedoeld de Kobo Nia?

    Ik ga geen lid worden van de bieb, daarvoor lees ik eigenlijk te weinig.
    Het liefste lees ik buiten, dat vind ik pure ontspanning. Ik koop ook maar een paar e-books per jaar. En wil ik bijv. een hele serie, dan blijven ze wel staan. Dat is bij de bibliotheek ook niet zo.
Terug naar de lijst