Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.
Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?
-
15 sep '20 - 20:07:56 / 16 sep '20 - 16:13:14
-
-
quote:
Dit schreef Inge65
Er staat dat je nog even geduld moet hebben, je pakket is nog onderweg.
Heb al heel lang geduld.
Begin augustus 2x bericht gehad met dag en tijd dat pakje bezorgd zou worden, maar alles wat werd bezorgd, geen pakje van Ali.
Vanmorgen nog met PostNL gebeld en kreeg weer te horen dat pakje kwijt is en ik contact met Ali op moet nemen.
Gedaan en nu ipv geld terug of ander pakje, nog langer wachten op iets wat niet gaat komen omdat het kwijt is. -
quote:
Dit schreef Imke
Ow Ali. Dat kan echt wel weken tot maanden duren.
Het kost niks, maar je moet wel even geduld hebben.
Dat weet ik. Genoeg ervaring mee. Alleen heb ik over dit pakje al 2x bericht in de postNL app gehad met datum en tijd dat ze het zouden bezorgen.
PostNL heeft ook toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt.
-
quote:
Dit schreef Dayenne
Is dit pakketje inmiddels wel aangekomen? >>LINK<<
Die zijn ondertussen binnen.
Dit is een ander pakketje.
Die 10 dagen zijn ook al voorbij en heb na weer contact te hebben gezocht met Ali, weer dezelfde mail gehad dat ondanks dat de 90 dagen voorbij zijn ik nog eens 10 dagen geduld moet hebben.
Heb ook geen idee hoe ik verder met hun in contact kan komen. Enige wat ik kan vinden is via dispute.
-
-
2 pakketjes van dezelfde verkoper, samen 22,50.
Teveel om te laten gaan.
Heb nogmaals de vraag gesteld binnen dispuut en krijg weer hetzelfde antwoord, nog een keer 10 dagen wachten. De uiterste reactiedatum vanuit Ali is deze keer niet vermeld. Deze stond eerder op 23 september.
-
quote:
Dit schreef samsam
Dispute verder zetten door te reageren dat het nog steeds niet ontvangen is EN een bericht naar de verkoper dat de leveringstermijn ruim overschreden is en je je geld terug wil. Verkoper kan daar op reageren. Ben je het niet eens met de verkopers beslissing of antwoord dan meld je dat. Daarna besliste Ali bij mij dat ik het geld terugkreeg en stond het binnen een dag op mijn rekening.
Dispute al op gereageerd, moet nog eens 10 dagen geduld hebben.
Gisteravond verkoper aangeschreven en die bericht dat hij wil dat ik dispute cancel.
FILTER: alleen de 8 berichten van XXX x