quote:
Dit schreef Solar
fijn ja dank
Bij deze.
Zwartboek
Onderwerp van Miquel69
Dit onderwerp is gesloten. door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17 |
Terug naar de lijst
-
-
Sta ik nu ook al in (mijn eigen) het zwartboek?!?!?
Of zit ik weer eens in het verkeerde draadje?12 mei '15 - 20:05:21 -
quote:
Dit schreef Hed
Sta ik nu ook al in (mijn eigen) het zwartboek?!?!?
Of zit ik weer eens in het verkeerde draadje?
IK kan je niet lezen.... dus sorry!12 mei '15 - 20:06:46 -
quote:
Dit schreef Miquel69
IK kan je niet lezen.... dus sorry!
Dan quote ik je maar even voor alle zekerheid :D :D12 mei '15 - 20:09:04 -
quote:
Dit schreef Hed
Dan quote ik je maar even voor alle zekerheid :D :D
Oh ja, nu wel! Toch fijn dat er meerdere wegen naar verwegiestan leiden....12 mei '15 - 20:10:09 -
quote:
Dit schreef Jako
Kom op, ik had je 'hoger' ingeschat!
Zo niet, dan wil ik je best een PB'tje sturen hoor.12 mei '15 - 23:42:09 -
quote:
Dit schreef Geanna
Wat had je geschreven dan?
( je denkt toch niet dat ik zo'n lap tekst ga lezen h?? Dat verwacht je toch niet serieus?! )
Nee, van jou verwacht ik dat inderdaad niet.
Maar jij bent dan ook ??n van die types die aan een half woord genoeg hebben en vermoedelijk het stukje rode tekst TOEVALLIG wel gezien hebben.
Het stukje lap van mijn tekst is dus ook alleen maar voor vrouwen die aan een half woord geen genoeg hebben.
Het is niet mijn bedoeling om (doel)groepen buiten te sluiten, ik probeer in dat opzicht gewoon een beetje universeel te zijn.
Okay, dan, opnieuw, speciaal voor jou : (Da's niet waar trouwens want deze maak ik zometeen ook voor Mikky) :
NEE, SERIEUS, INDERDAAD, DAT VERWACHT IK NIET !!13 mei '15 - 10:16:39 -
quote:
Dit schreef Mikky
Ja echt he! Heeft die man nou nog niet in de gaten dat hij ALLES voor J. Doedel typt??
Zie : >>LINK<<
En bovendien :
Met dat ik recent ontdekt heb dat er - conform veel vrouwen op OA - een ontzettend groot aantal Jan Doedels op OA rondloopt, mag ik mij dus verheugen in een grote lezers-schare.13 mei '15 - 10:18:49 / 13 mei '15 - 11:14:02 -
quote:
Dit schreef Zwembandje
Okay, dan, opnieuw, speciaal voor jou : (Da's niet waar trouwens want deze maak ik zometeen ook voor Mikky) :
[B]NEE, SERIEUS, INDERDAAD, DAT VERWACHT IK NIET !! [/B]
Joe aar soo funnie13 mei '15 - 11:01:23 -
quote:
Dit schreef Geanna
Joe aar soo funnie
O, sorry.13 mei '15 - 11:14:17 -
quote:
Dit schreef Zwembandje
Het stukje lap van mijn tekst is dus ook alleen maar voor vrouwen die aan een half woord geen genoeg hebben.
Ik heb normaal gesproken ook aan een half woord genoeg (vind ik zelf) maar ik dacht toch echt dat het "stukje lap van jouw tekst" voor TS bedoeld was. Vandaar dat ik "Amen" zei ... Nu lees ik dat het voor een bepaalde groep vrouwen bedoeld is??13 mei '15 - 11:19:25
Bericht van Jako is op 08-11-2015 om 13:50:21 uur verwijderd door Jako. Reden: snif |