0-uren contract

0-uren contract 

Onderwerp van xxgerriexx

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Shanna
    Ik heb het draadje gevolgd ik ben heel blij dat het je weer aan het werk bent Gerrie:-)

    Wat ik mij afvraag heb je nu een gat in je pensioen?

    Ik heb ondertussen zelfs 2 contracten, allebei op 0-urenbasis. Smile

    In mijn geval (maar ik weet niet of dat altijd zo is) loopt mijn pensioenopbouw bij mijn eerste werkgever nu door, maar uiteraard op basis van de werkuren. Dus een pensioengat zal er wel zijn/komen.
    Maar aangezien ik al ruim 37 jaar fulltime gewerkt heb, zal het wel loslopen....... hoop ik. Ik zal daar toch eens naar gaan kijken, want weet het eigenlijk niet precies.
  2. quote:
    Dit schreef vilain56


    vanwaar je vraag Shanna?



    Zoals de meeste vragen gesteld worden uit belangstelling meer te weten hoe het werkelijk zit.


    Nu rijst mij de vraag waarom jij dat wil weten?
  3. quote:
    Dit schreef xxgerriexx

    Ik heb ondertussen zelfs 2 contracten, allebei op 0-urenbasis. Smile

    In mijn geval (maar ik weet niet of dat altijd zo is) loopt mijn pensioenopbouw bij mijn eerste werkgever nu door, maar uiteraard op basis van de werkuren. Dus een pensioengat zal er wel zijn/komen.
    Maar aangezien ik al ruim 37 jaar fulltime gewerkt heb, zal het wel loslopen....... hoop ik. Ik zal daar toch eens naar gaan kijken, want weet het eigenlijk niet precies.




    Fijn als het door loopt dan valt het gat misschien wel mee.
  4. quote:
    Dit schreef Shanna




    Fijn als het door loopt dan valt het gat misschien wel mee.

    Weet je Shanna, als je in de WW zit heb je helemaal geen pensioenopbouw meer. Dus alles wat je met een 0-urencontract hebt, is alleen maar meegenomen, denk ik.
  5. AstridT
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van AstridT
    Lees dit ook nu pas, geweldig zeg, zou willen dat het bij mij ook zo zou gaan, succes meis !
  6. quote:
    Dit schreef Shanna



    Zoals de meeste vragen gesteld worden uit belangstelling meer te weten hoe het werkelijk zit.


    Nu rijst mij de vraag waarom jij dat wil weten?


    Belangstelling... ik was benieuwd of jij op dit punt tegen problemen bent aangelopen.
Terug naar de lijst