Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    Ik zeg... Volvo ;)
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Miquel69
    Ik zeg... Volvo ;)

    Zout op met je Volvo! Ooit een 340 gekocht, rampen ding.
  3. Bericht van Miquel69 is op 31-03-2015 om 21:56:43 uur verwijderd door Miquel69.

    Reden: foto lukt niet

     
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dat was echt wel een Volvo. Ik heb alleen al een hekel aan Volvo vanwege hun beeldmerk. Smile
  5. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat was echt wel een Volvo. Ik heb alleen al een hekel aan Volvo vanwege hun beeldmerk. Smile


    Zal best, het zijn de veiligste en meest betrouwbare auto's...... maar ja, doe een Japanner, lekker goedkoop.....
    Wilde eigenlijk een foto laten zien van een Volvo, waarin ik reed en door minstens 7 Japanners was aangereden.... ik heb het overleefd...
    Dus waar ga je voor? Safe or Sorry.....
    Misschien iets voor een nieuw draadje?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Uiteraard safe, maar dat moet ook gelden voor mijn portemonnee.
  7. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Uiteraard safe, maar dat moet ook gelden voor mijn portemonnee.


    En daar kan ik niet inkijken... dus you go and find yourself a car! ;)
  8. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja papa Smile Ik hoop zaterdag met zwager te gaan kijken bij die Corsa.


    Goed zo wijffie, das een fijn karretje.
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Toyota! Ik had eerst een starlet (16 jaar geworden, 2e hands gekocht voor geen drol en nauwelijks kosten) en nu alweer 9 jaar een yaris van inmiddels 11 jaar oud. Reparatiekosten te verwaarlozen, laag in wegenbelasting en benzinegebruik :-)
    31 mrt '15 - 22:55:29 / 31 mrt '15 - 23:50:33
  10. Als oud monteur aan diverse merken en werkplaatsreceptionist kan ik alleen maar japans aanraden.

    Overigens doen de ANWB, ADAC en touring Assistence dat ook. Al jaren publiceren ze een lijst met auto's die ze het minste tegenkomen met pech. Op 8 van de 10 plekken staan steeds Japanse auto's. De eerste 6 in die top 10 zijn zowiezo japans.
  11. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef mafodes
    Als oud monteur aan diverse merken en werkplaatsreceptionist kan ik alleen maar japans aanraden.

    Overigens doen de ANWB, ADAC en touring Assistence dat ook. Al jaren publiceren ze een lijst met auto's die ze het minste tegenkomen met pech. Op 8 van de 10 plekken staan steeds Japanse auto's. De eerste 6 in die top 10 zijn zowiezo japans.


    Echt? Wat zeg je Nou... Europees en bij voorkeur Zweeds! Zou jij toch moeten weten! :)
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef mafodes
    Als oud monteur aan diverse merken en werkplaatsreceptionist kan ik alleen maar japans aanraden.

    Overigens doen de ANWB, ADAC en touring Assistence dat ook. Al jaren publiceren ze een lijst met auto's die ze het minste tegenkomen met pech. Op 8 van de 10 plekken staan steeds Japanse auto's. De eerste 6 in die top 10 zijn zowiezo japans.

    Toyota dus Smile
Terug naar de lijst