Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Paulus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Paulus
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Geen idee of ik er in pas: 1450 incl nwe distritbutieriem: >>LINK<<


    Tja dan wordt het even passen.
    Enne bij geen inruil korting vragen.
    Of een grote beurt en inspectie bij aflevering.
    Suzuki is wel een goed merk.
    Succes.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Paulus


    Tja dan wordt het even passen.
    Enne bij geen inruil korting vragen.
    Of een grote beurt en inspectie bij aflevering.
    Suzuki is wel een goed merk.
    Succes.

    Dr komt voor 100 euro een nieuwe riem in. Nog meer korting vind ik een beetje aso eigenlijk...
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Geen idee of ik er in pas: 1450 incl nwe distritbutieriem: >>LINK<<


    Oef, 2002. En die km. Probeer voor jonger te gaan en minder km. Ikzelf ga hyperventileren rond de 150000 km. Dan komt er een andere auto. Teveel kwalen en leuke reparaties.
  4. Paulus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Paulus
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dr komt voor 100 euro een nieuwe riem in. Nog meer korting vind ik een beetje aso eigenlijk...



    Ok dat is uw keuze , maar met 193 k op de klok en een lichte cilinderinhoud tja.
    Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Paulus



    Ok dat is uw keuze , maar met 193 k op de klok en een lichte cilinderinhoud tja.
    Smile

    Je mag wel jij zeggen hoor hihi. Mn zwager is mee, gaat vast goed komen.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Euhm, welk bouwjaar? Smile


    2003
  7. Paulus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Paulus
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je mag wel jij zeggen hoor hihi. Mn zwager is mee, gaat vast goed komen.



    Ok veel plezier samen effe goed rijden met de Suus.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef kaatje


    2003

    Oh die leeftijd kan ik toch nog niet kopen....
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Geen idee of ik er in pas: 1450 incl nwe distritbutieriem: >>LINK<<


    Ben je lang dan?

    Deze is wel wat kleiner dan de Corsa.. positief is wel dat het de nieuwe generatie Alto is. Inderdaad aardig wat kilometers.. maar hoeft bij goed onderhoud geen probleem te zijn.

    Ik zou zaterdag niet gelijk beslissen hoor.. goed proefrijden en dan op 1e paasdag even goed de kosten doorrekenen.. en op 2e paasdag kopen (velen zullen wel open zijn met een paasshow, denk ik)
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb lange benen (ben 1.80, maar vooral long legs). De verkoper van de Alto wist niks van de auto, terwijl er maar 2 eigenaren zijn. Dat klinkt wel dubieus idd.
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb lange benen (ben 1.80, maar vooral long legs). De verkoper van de Alto wist niks van de auto, terwijl er maar 2 eigenaren zijn. Dat klinkt wel dubieus idd.


    De voetenbak is niet zo breed natuurlijk. Denk aan de proefrit ook met welk schoeisel jij het meest autorijdt..
    Het gaat dus om de ruimte rondom het stuur.. Ik denk dat de Corsa daar meer ruimte heeft.

    2 eigenaren en een verkoper die niks van de auto weet, hoeft niet dubieus te zijn. Het kan gewoon een inruiler zijn en dat die mensen een nieuwe klant voor het garagebedrijf is.
    Je koopt bij een offici?le Toyota dealer.. dus zal het wel meevallen met 'dubieuze zaken'. Verkoper kan beter eerlijk zijn door te zeggen dat ie niks van de auto weet dan dat ie zegt, op basis van zijn eigen inzicht, dat het een prima auto is en dat misschien niet zo blijkt te zijn..
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    De voetenbak is niet zo breed natuurlijk. Denk aan de proefrit ook met welk schoeisel jij het meest autorijdt..
    Het gaat dus om de ruimte rondom het stuur.. Ik denk dat de Corsa daar meer ruimte heeft.

    2 eigenaren en een verkoper die niks van de auto weet, hoeft niet dubieus te zijn. Het kan gewoon een inruiler zijn en dat die mensen een nieuwe klant voor het garagebedrijf is.
    Je koopt bij een offici?le Toyota dealer.. dus zal het wel meevallen met 'dubieuze zaken'. Verkoper kan beter eerlijk zijn door te zeggen dat ie niks van de auto weet dan dat ie zegt, op basis van zijn eigen inzicht, dat het een prima auto is en dat misschien niet zo blijkt te zijn..

    Daar heb je gelijk aan. Hij staat op de reserve lijst. Bij een andere garage die op de to do lijst staat, staat zelfde soort Alto, dus daar even in passen Smile
Terug naar de lijst