Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Daar heb je gelijk aan. Hij staat op de reserve lijst. Bij een andere garage die op de to do lijst staat, staat zelfde soort Alto, dus daar even in passen Smile

    Wijffie, ik ben 2 meter lang met enorme maat 46 er onder en pas heel riant in de Corsa.

    Ga er naar toe, rij er in en als tie lekker rijdt zeg je dat je hem voor 250 minder gelijk meeneemt en dat tie em niet hoeft in te pakken.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ja wijffie, effe luistere naar Ritt
    Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Rittenburg

    Wijffie, ik ben 2 meter lang met enorme maat 46 er onder en pas heel riant in de Corsa.

    Ga er naar toe, rij er in en als tie lekker rijdt zeg je dat je hem voor 250 minder gelijk meeneemt en dat tie em niet hoeft in te pakken.

    Wijffie SmileSmile
  4. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wijffie SmileSmile

    Owh.... sorry mevrouwtje
  5. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ja wijffie, effe luistere naar Ritt
    Smile


    Kijk, jij snapt um Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Rittenburg

    Owh.... sorry mevrouwtje

    Vond t zo lief er staan.... Smile Maar ik had al gezegd dat die Corsa als eerste bezocht wordt?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Best leuk, auto shoppen :)

    Eerst hebben we een rit gemaakt in de Daewoo Matiz:

    Leuk karretje, ietwat korte zitting, maar vooral.... schakelen was niet fijn en hij stonk (daarvoor werd ie overigens direct na terugkomst op de brug gezet!)

    Daarna de gifgroene Corsa: >>LINK<<
    Zat direct lekker, voelde goed. Schakelen deed ie zoals het hoort. Wel werd er eerlijk bij gezegd dat er binnen 2 jaar las werk was, maar dat was te overzien, euro of 100.

    Vervolgens gingen we naar de verkoper die meerdere auto's had waar ik naar wilde kijken. De Seicento, leuk autootje:
    ?3215584153[/IMG]
    Helaas onmogelijk met 3 1.80+ mensjes, dus dat werd niet eens een proefrit.

    Daarna de 5-deurs Corsa. Veel steenslag rondom, deuken. Mooie bekleding van binnen, dat wel. De schakelbak was niet lekker soepel.
    ?134103892[/url]

    Toen zijn we weer terug gegaan Smile

    ?oh=f8c9370ef5567db015214c0e4ae6993c&oe=55A9AC01&__gda__=1437847432_1e5868219b61c2a59c341005daff72d8[/IMG]

    In mijn schuur stond nog een pech-onderweg-tas met kruissleutel, startkabels, sleepkabel, gevaren driehoek en waarschuwingslicht, neon vest. Samen met krat in de auto gezet. Krat gevuld met olie, glassex, reserve lampjes. Zeem en sponsjes, parkeerkaart gekocht. Ruitensproeiervloeistof is alleen zomer kwaliteit nu. Dat durf ik even niet aan nog. Sproei de tank wel leeg. Verzekering geregeld, alleen de pech hulp nog.

    Dank jullie wel voor het meedenken! Sander bedankt voor het kijken bij de Alto. Daar hadden we echt nooit in gepast Smile

    Helemaal Smile Dat dakje is echt top! Kan helemaal open (verdwijnt in het dak) en op kiepen.
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, gaaf hoor Smile
  9. Kwanyin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kwanyin
    Gefeliciteerd met je bolide! Ik hoop dat je er veel km's probleemloos mee rond kunt rijden!
  10. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul
    Gefeliciteerd !!!
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dank je Kaarul. Ook jij erg bedankt voor het meedenken achter de schermen!
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Verzekering al geregeld bij de garage. Goed dat ik me op voorhand had geori?nteerd, want nu was het een 'haast-klus'. Net ook de pechhulp geregeld. Via Allianz.
Terug naar de lijst