Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ok, radio eruit gehaald, antenne kabel er weer ingestopt (wat een gepriegel!). Nu zit de radio niet meer mooi vlak in het dashboard, maar geluid is nu wel goed!
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ok, radio eruit gehaald, antenne kabel er weer ingestopt (wat een gepriegel!). Nu zit de radio niet meer mooi vlak in het dashboard, maar geluid is nu wel goed!



    SmileSmile
    Waarschijnlijk was dat de reden dat de radio het niet goed deed: voor de verkoop hebben ze de antenne aansluiting er uitgehaald, om het frontje mooi in het dashbord te laten verdwijnen. Nu de auto verkocht is, mag het frontje dus weer iets uitsteken, zodat de antenne er weer in kan.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    SmileSmile
    Waarschijnlijk was dat de reden dat de radio het niet goed deed: voor de verkoop hebben ze de antenne aansluiting er uitgehaald, om het frontje mooi in het dashbord te laten verdwijnen. Nu de auto verkocht is, mag het frontje dus weer iets uitsteken, zodat de antenne er weer in kan.

    Zal dat het zijn? Beeld komt niet overeen met dat wat ik van de verkoper heb, maar goed... Kga toch nog maar es knutselen zometeen, want vind dit ook niet mooi.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

  5. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zou dit helpen? >>LINK<<


    Nee, ik denk eerder dat een haakse stekker achter in de radio het probleem zal oplossen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Fons69


    Nee, ik denk eerder dat een haakse stekker achter in de radio het probleem zal oplossen.

    Voorbeeld? Die er nu in zit is al haaks trouwens. Maar zo korte kabel dat je enorm moet pielen om radio en kabels goed weg te werken waardoor de radio mooi weg valt in het dashboard.
  7. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Dayenne


    ?oh=f8c9370ef5567db015214c0e4ae6993c&oe=55A9AC01&__gda__=1437847432_1e5868219b61c2a59c341005daff72d8[/IMG]


    Smile goed gedaan wijffie.... mevrouwtje, prima karretje.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Smile goed gedaan wijffie.... mevrouwtje, prima karretje.

    Dank je Rittenburg.

    Vanaf donderdag is de pechhulp geregeld. Dan in het weekend maar es een lange rit rijden.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Gefeliciteerd, leuke auto!Smile
  10. Paulus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Paulus
    Hee , leuk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Smile
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Voorbeeld? Die er nu in zit is al haaks trouwens. Maar zo korte kabel dat je enorm moet pielen om radio en kabels goed weg te werken waardoor de radio mooi weg valt in het dashboard.



    Ik zou dat console vak (klep) wat onder de radio zit weg halen. Waarschijnlijk zit dat van achteren dicht maar wellicht dat een paar schroeven (parkers of Torx?) dat stuk plastic eruit kan...
    Dan met je hoofd eronder 'wroeten' en kijken hoe de bekabeling loopt.. Vermoedelijk zit er een bundeltje tegenaan te schuren..

    Heb je de antennekabel wel bekeken, is deze niet gebarsten ofzo?


    Tip, ga een op het opel forum neuzen.. er zal vast wel iemand zijn die dat console weghalen eerder heeft gedaan en er foto's van gemaakt heeft en online geplaatst.

    Vermoedelijk, als je googled op 'radio ontvangst Opel Corsa B slecht' dat je ook wel wat verbeterinfo kan vinden.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb het gefixt! Smile Idd de console aan de onderkant los geschroefd, daardoor kon ik al die dikke blokken verder naar achteren duwen en de antenne kabel er in doen. Hij doet t!

    Nu nog de tijd/datum/temp display voorzien van licht (datum doet t niet) en de warmte meter. Daarvoor moet ik nog meer schroeven, maar dat komt wel goed.
Terug naar de lijst