Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    quote:
    Dit schreef Dayenne


    Helemaal Smile Dat dakje is echt top! Kan helemaal open (verdwijnt in het dak) en op kiepen.


    Gefeliciteerd! Ik wens je veel veilige kilometers toe enne....zo'n dakraampje heb ik ook, heerlijk! !! Smile
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef marieke1971


    Gefeliciteerd! Ik wens je veel veilige kilometers toe enne....zo'n dakraampje heb ik ook, heerlijk! !! Smile



    Ik heb hem niet meer, kan ik hem bij 1 van jullie er niet uithalen en bij mijn auto erin zetten?

    Maar Dayenne: gefeliciteerd met je aankoop. Wens je veel veilige kilometers!
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Gefeliciteerd met je aankoop.

    Leuke kar. Smile

    Ik denk dat het niet meer gaat vriezen hoor.. zomer screenwash kan je er wel inlaten.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dinsdag -2? Smile
  5. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dinsdag -2? Smile


    Mijn Volvo heeft stuur en stoel verwarming..... ;)
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Ik heb hem niet meer, kan ik hem bij 1 van jullie er niet uithalen en bij mijn auto erin zetten?

    Maar Dayenne: gefeliciteerd met je aankoop. Wens je veel veilige kilometers!

    Dank je. Je mag wel een keertje meerijden?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Mijn Volvo heeft stuur en stoel verwarming..... ;)

    LB
  8. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    LB

    Lekker Bewarmt bedoel je... ja idd!
    En dan met standkachel... dus s morgens geen kou in deze auto....
    Ik loop te jennen, gefeliciteerd met je auto en heel veel veilige kilometers gewenst!
  9. Ik ben ook aan het zoeken en heb als man van 1m85 mijn oog laten vallen op een nissan micra.
    Klinkt gek, maar blijkbaar zit deze ook voor lange mensen goed. Daarnaast heb je weinig onderhoudskosten en rijdt hij zuinig.
    Uit onderzoeken over tweedehands auto's komt hij er steevast goed uit.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Met alleen mijzelf volstaat de Seicento ook. Maar heb er nog 2 die zo nu en dan meewillen. Met 1 erbij nog altijd te doen, maar die 3e persoon.... nou zei hij dat ie nevernooit niet gezien wil worden in zo'n oud brik, dus ik had kunnen volstaan met een Seicento Smile

    Iemand nog een leuke suggestie hoe ik de autoradio minder kan laten ruisen? Signaal is heel wisselvallig. Soms sterk, soms zwak. Heb ik bij de deelauto's nog niet zo meegemaakt. Zender zoeken moet echt handmatig, hij scant niks.
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Met alleen mijzelf volstaat de Seicento ook. Maar heb er nog 2 die zo nu en dan meewillen. Met 1 erbij nog altijd te doen, maar die 3e persoon.... nou zei hij dat ie nevernooit niet gezien wil worden in zo'n oud brik, dus ik had kunnen volstaan met een Seicento Smile

    Iemand nog een leuke suggestie hoe ik de autoradio minder kan laten ruisen? Signaal is heel wisselvallig. Soms sterk, soms zwak. Heb ik bij de deelauto's nog niet zo meegemaakt. Zender zoeken moet echt handmatig, hij scant niks.


    Antenne uitschuiven/aansluiten/aansluiting controleren?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Antenne uitschuiven/aansluiten/aansluiting controleren?

    Heb m al wel even van dak geschroefd, maar daar zag ik niks. Wel is het rubber van de houder van de antenne wat broos. Voor antenne aan radio kant, moet de radio er helemaal uit, denk ik zomaar? Ga ik even voor zitten.
Terug naar de lijst