dochterlief wil geld verdienen

dochterlief wil geld verdienen 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Dayenne. Kranten huis aan huis deden wij 200 kranten (dorp, geen flats) ongeveer 2 uur over. Dus met de hoeveelheid van je dochter is dat 3,5 uur ongeveer. Vouwen van de folders tussen de kranten kost ook tijd. (uurtje schat ik). Als ze ze op 1 dag moet bezorgen behoorlijke belasting. Met zo'n hoeveelheid op 1 dag is wellicht samen met iemand bezorgen een optie?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Mijn kinderen hebben het ook gedaan. Ik vouwde dan wel de folders. Ik heb zo'n klaptafel die je als behangtafel of voor buffetten kunt gebruiken.

    De folders deed ik dan in plastic boxen en dan gingen ze met de bolderwagen op pad.
  3. Debby
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Debby
    Zoon heeft van 13 tot 16 jaar een krantenwijk gehad, een makkie, gemiddeld 4 folders, soms 2 , soms 6, en in dezelfde woonwijk als waar we wonen. 't was niet eens de moeite om ze in fietstassen te proppen, dus hup alles achterin de auto en 300 meter verder een uurtje lopen samen. Heeft wel altijd hulp gehad, gezellig gelopen altijd. Verdiende zo'n 35 a 40 euro per maand, en netjes verzorgt allemaal.

    Oudste dochter heeft ook een krantenwijk gehad, bij een ander, ook in dezelfde wijk maar heel snel opgezegt, kranten werden letterlijk voor de deur gegooid en soms met 19 folders...
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dochter heeft gisteren voor de 2e keer gelopen. 3-3? uur is ze bezig. Gisteravond bleek dat haar salaris is gestort. Het was meer dan gedacht en daar wil ze wel voor afzien Smile Komt er op neer dat ze nog een keer kleedgeld erbij heeft.
  5. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    Als je wat langer werkt, kan je altijd om een andere wijk vragen.
  6. Ik zie hier veel ouders het krantje rondbrengen dat hun kins zou moeten doenSmile
  7. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    Hier ook een dochter met 2 krantenwijken. E?n van haar wijken is een buitenroute met maar 100 adressen en veel fietswerk, verdient leuk, 11 euro minimaal per keer, ruim anderhalf uur werk. Het gaat om een plaatselijk weekblad en soms een paar folders erbij en vanwege de afstand extra beweging. Het is alleen in de wintermaanden wat minder plezierig vanwege de vroeg invallende duisternis.

    M.i.v. volgende week heeft ze een andere weekkrant erbij met meer folders en in de wijk waar we zelf wonen. bijna 300 kranten maar wel echt huis aan huis en lopend heel goed te doen. Dit zal haar ongeveer hetzelfde op gaan leveren als die andere wijk.

    Het is dus erg afhankelijk van het soort wijk dat je hebt, mijn dochter vindt het goed te doen, en ja, soms heeft ze geen zin, maar ze weet heel goed waar ze het voor doet, als ze een keertje ziek is, dan help ik haar en we hebben een vaste vervanger voor vakanties en zo.

    groetjes

    Marjo
  8. Jacqueline05
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline05
    quote:
    Dit schreef Dive
    Ik zie hier veel ouders het krantje rondbrengen dat hun kins zou moeten doenSmile

    Vorig jaar voor mijn zoon een vakantie-krantenwijk geregeld. Dat was dus een misser, en om te voorkomen dat de mensen in onze buurt zonder kranten kwamen te zitten ben ik toen zelf maar gaan bezorgen. Ik mocht het geld houden en kreeg leuke opmerkingen of mijn auto "van de zaak" was... Smile

    Gelukkig heeft hij nu een leuker baantje gevonden dat hij wel zelf doet en waar hij leuk mee verdient: pizza-bezorger! Ik begrijp niet helemaal waarom pizza's bezorgen leuker is dan kranten bezorgen, maar hij doet 't trouw...
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Dive
    Ik zie hier veel ouders het krantje rondbrengen dat hun kins zou moeten doenSmile



    Er zijn ook ouders die het als bijverdienste doen
Terug naar de lijst