3 werkgevers hoe zit dat met schaal ?

3 werkgevers hoe zit dat met schaal ? 

Onderwerp van Angelika

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Angelika-72 zelf op 20 oktober 2012 om 14:33:31

Terug naar de lijst
  1. peter_pan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van peter_pan
    quote:
    Dit schreef Angelika-72
    Dat snap ik ook , ik ga ook niet beginnen voor alles geregeld is met de 1e werkgevers.


    Niet alleen met je werkgever regelen maar ook met de bedrijfsarts. Als jij bij je werkgever ontslag neemt/krijgt en ergens anders gaat werken ben je opeens niet meer ziek. Ook je traject tot afkeuren voor schoonmaakwerk stopt dan waarschijnlijk en ben je dus weer geschikt voor schoonmaakwerk. Dat kan later dus weer allerlei problemen opleveren.

    Peter
  2. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Angelika-72
    Ik ben op gesprek geweest bij het uitzendburo die die baan aanbiedt en ik ga toch even overleggen met mijn werkgevers.
    Ik heb ook aangeboden om het te proberen 1 dag of meer als nodig is onbetaald te gaan.




    Proefdraaien is ook werken - zelfs dat dus niet doen zonder voorafgaande toestemming van je werkgevers - en zorg dat je ook de bedrijfsartsen mee hebt, want officieel beslist een werkgever, maar die luisteren toch heel vaak naar het advies van een BA, en het UWV kijkt ook vooral naar de info die ze van de BA krijgt.
  3. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef peter_pan


    Niet alleen met je werkgever regelen maar ook met de bedrijfsarts. Als jij bij je werkgever ontslag neemt/krijgt en ergens anders gaat werken ben je opeens niet meer ziek. Ook je traject tot afkeuren voor schoonmaakwerk stopt dan waarschijnlijk en ben je dus weer geschikt voor schoonmaakwerk. Dat kan later dus weer allerlei problemen opleveren.

    Peter


    Om die reden is ook de detachering bedacht.
  4. quote:
    Dit schreef peter_pan


    Niet alleen met je werkgever regelen maar ook met de bedrijfsarts. Als jij bij je werkgever ontslag neemt/krijgt en ergens anders gaat werken ben je opeens niet meer ziek. Ook je traject tot afkeuren voor schoonmaakwerk stopt dan waarschijnlijk en ben je dus weer geschikt voor schoonmaakwerk. Dat kan later dus weer allerlei problemen opleveren.

    Peter



    Ik neem ook geen ontslag , maar ik moet voor nu meer inkomsten genereren dan er zijn , dus dat is of via de sociale dienst in de vorm van een aanvullende uitkering of in de vorm van werk.
    En ik heb a.s vrijdag een afspraak met de arbo arts dus kan ik het daar ook gelijk even overleggen.

    Pfff het is makkelijker om gewoon een uitkering aan te vragen dan te willen werken als je ziek bent......

    Maar vooralsnog hoop ik dat ik wel mag gaan werken , maar doe ik niets zonder toestemming van wie dat nodig is.

    Maar de aanvraag rsd loopt er maar naast.
Terug naar de lijst